Проект «Torontovka.com»

Torontovka.com - міський портал для російськомовних жителів Торонто і Онтаріо. З 2000-го року ресурс інформує й розважає читачів.

sll-case1
case2

Портал має розділи:

  • щоденні новини Канади та світу;
  • обговорення різних тем на форумі і в блогах;
  • анонси гастролей, виступів, можливість купити на них квитки;
  • бізнес-довідник;
  • розміщення і пошук оголошень про продаж / купівлю і т.д.;
  • знайомства;
  • відео огляди про міські події.

Задача контакт-центру: пошук потенційно зацікавлених клієнтів в розміщенні реклами, формування баз, подальша комунікація, продаж рекламних площ на сайті torontovka.com.

Специфіка проекту: самостійне формування і коректний розподіл потенційних клієнтів за категоріями, просування ресурсу, робота в конкурентному середовищі маркетингу.

Основні задачі Call-центру Cartli:

  • пошук потенційних російськомовних клієнтів, формування баз;
  • обдзвін на предмет зацікавленості в співробітництві;
  • супровід клієнта з моменту першого дзвінка і закріплення менеджера за ним протягом усього періоду співпраці з порталом.
case4

Процес підготовки і реалізація проекту:

  • Обговорення комплексу завдань з замовником, формування бази знань.
  • Технічна частина – інтеграція скайп-телефонії з erm-системою власної розробки Cartli, налаштування особистих доступів до телефонії / дзвінків / ресурсу для кожного менеджера особисто.
  • Підбір, навчання, тестування персоналу.
  • Формування баз потенційних клієнтів.
  • Опрацювання баз, презентація послуги, опрацювання клієнта до укладання договору.
  • Підтримка клієнта на всіх етапах співробітництва, консультація з усіх питань, які виникають, допомога в розробці рекламних банерів, оголошень і т.п.
  • Участь в наповненні ресурсу контентом.
serv-img3

Який результат отримав замовник?

  • Сформовані і відфільтровані по категоріям бази цільових потенційних і активних клієнтів ресурсу.
  • Повний супровід кожного клієнта особистим закріпленим менеджером від першого дзвінка до завершення співпраці.
  • Повна вичерпна консультація кожного клієнта ресурсу з будь-якого питання, яке виникло.
  • Допомога і консультація в розробці рекламних оголошень, на прохання клієнта – розробка.
  • Ведення менеджерами всіх питань клієнта, включаючи виставлення рахунків і моніторинг оплат.
  • Постійне розширення клієнтських баз зі сфери послуг порталу.
  • Підтримка і підвищення популярності та впізнаваності порталу Torontovka.com в колі російськомовного населення Канади.

Схожі кейси

Всі кейси

Проект «Torontovka.com»

Про кейс

Проект «Мережа гіпермаркетів «NOVUS»

Про кейс

Проект «Сервісний центр «HONDA»

Про кейс

Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Про кейс

Проект «Офіційний дилер масел, технічних рідин, автокосметики та автозапчастин Liqui Moly»

Про кейс

Проект «Магазин косметики і парфумерії «БОМОНД»

Про кейс

Проект «Гаряча лінія для одного з найбільших банків України»

Про кейс

Проект «IFin – сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»

Про кейс
case1
serv-img2
sl1
sl2
sl1

Хочете обговорити проєкт? Залиште заявку, ми вам зателефонуємо!

    Please prove you are human by selecting the plane.