Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Консультативна підтримка клієнтів банку, запис на прийом, вихідні дзвінки з метою інформування при необхідності.

case2

Специфіка проекту: сфера надання юридичних послуг. У США тільки адвокат має право проводити будь-яку консультацію для свого клієнта. Більше 6 років два співробітника з нашого боку віддалено виконують обов’язки секретаря з функцією повної первинної консультації до запису на прийом. Режим роботи підлаштований під режим міста.

Оператори живуть за часовим поясом Америки, консультації проводяться виключно англійською мовою.

 

Задача:

  • віртуальний секретар для юридичної практики в Нью Йорку;
  • повний супровід клієнта з моменту першого дзвінка до останнього фізичного візиту до юриста;
  • консультація по документам, вартості, запису на прийом, веденню графіків і клієнтської бази.
case4

Основні завдання Call-центру Cartli:

  • формування та ведення бази клієнтів;
  • первинний аналіз ситуації для виявлення і фіксації категорії звернення;
  • надання клієнту максимально точної інформації зі збору необхідних документів до моменту фактичної зустрічі з адвокатом;
  • інформування про орієнтовну вартість послуг;
  • ведення статистики категорій звернень, фіксація підсумків;
  • повна підтримка кожного клієнта в телефонному режимі.
case3

Процес підготовки і реалізація проекту:

  • Пошук і відбір операторів з юридичною освітою і знанням англійської мови.
  • Тестування рівня кваліфікації операторів.
  • Формування бази знань під даний проект з подальшим навчанням і тестуванням.
  • Підписання документів про конфіденційність інформації з кожним учасником реалізації проекту.
  • Технічна частина, особлива увага до захисту інформації та баз від несанкціонованого доступу.
  • Запуск, розширення спектра послуг в процесі роботи.
serv-img2

Який результат отримав замовник?

  • Фіксація кожного звернення, коректний розподіл за категоріями.
  • Повна первинна консультація клієнта, коректна підготовка до зустрічі з адвокатом.
  • Ведення графіків зустрічей, коректне планування і нагадування клієнтам і співробітникам офісу замовника про завдання на поточний день.
  • Швидкий і ефективний обмін інформацією, повна консультаційна підтримка кожного клієнта на всіх етапах співпраці з адвокатом.
  • Постійне розширення клієнтської бази, її ведення та актуалізація.

Схожі кейси

Всі кейси

Проект «Torontovka.com»

Про кейс

Проект «Мережа гіпермаркетів «NOVUS»

Про кейс

Проект «Сервісний центр «HONDA»

Про кейс

Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Про кейс

Проект «Офіційний дилер масел, технічних рідин, автокосметики та автозапчастин Liqui Moly»

Про кейс

Проект «Магазин косметики і парфумерії «БОМОНД»

Про кейс

Проект «Гаряча лінія для одного з найбільших банків України»

Про кейс

Проект «IFin – сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»

Про кейс
case1
serv-img2
sl1
sl2
sl1

Хочете обговорити проєкт? Залиште заявку, ми вам зателефонуємо!

    Доведіть, що ви людина, вибравши прапор.