Проект «Магазин косметики і парфумерії «БОМОНД»

«БОМОНД» — мережа магазинів косметики та парфумерії для жінок і чоловіків. У магазинах роздрібної торгівлі та каталозі інтернет-магазину представлені аромати, продукція по догляду за тілом і аксесуари відомих світових брендів.

case4

Специфіка проекту:

  • робота в основному з жіночою аудиторією;
  • компетенція в сфері парфумерії та косметики з необхідністю швидко орієнтуватися в асортименті, підбирати і рекомендувати аналоги.

В основі задачі:

  • швидкість і ефективність обробки кожного дзвінка і замовлення;
    збереження і підвищення лояльності споживачів до магазину;
  • підтримка та підвищення якості обслуговування, яка відповідає широковідомій мережі магазинів БОМОНД.
case1

Процес підготовки і реалізація проекту:

  • Отримання інформаційних матеріалів, аналітика і структурування для внесення на онлайн-платформу КЦ.
  • Підбір, навчання і тестування операторів.
  • Технічна частина – налаштування телефонії, запис і встановлення необхідних IVR, реалізація повного онлайн-доступу до 100% записів розмов для замовника.
  • Реалізація підтримки абонентів замовника 24/7 від моменту першого дзвінка до отримання замовлення.
  • Відпрацювання алгоритму швидкого інформування замовника про недопрацювання з боку співробітників БОМОНД, кур’єрської служби, співробітників складу.
  • Організація зворотного зв’язку для клієнтів по кожному питанню, що надійшло.
serv-img3

Який результат отримав замовник:

  • Швидка і якісна обробка кожного дзвінка, скорочення часу розмови з клієнтом з допомогою наявної структурованої інформації та алгоритму роботи з нею.
  • Підтримка 24/7, швидка обробка замовлень, менторинг клієнта на всіх етапах взаємодії.
  • Фіксація виникаючих недоопрацювань, швидке інформування.
    Збереження і підвищення рівня обслуговування клієнтів компанії.

Схожі кейси

Всі кейси

Проект «Torontovka.com»

Про кейс

Проект «Мережа гіпермаркетів «NOVUS»

Про кейс

Проект «Сервісний центр «HONDA»

Про кейс

Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Про кейс

Проект «Офіційний дилер масел, технічних рідин, автокосметики та автозапчастин Liqui Moly»

Про кейс

Проект «Магазин косметики і парфумерії «БОМОНД»

Про кейс

Проект «Гаряча лінія для одного з найбільших банків України»

Про кейс

Проект «IFin – сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»

Про кейс
case1
serv-img2
sl1
sl2
sl1

Хочете обговорити проєкт? Залиште заявку, ми вам зателефонуємо!

    Доведіть, що ви людина, вибравши прапор.