Проект «Офіційний дилер масел, технічних рідин, автокосметики та автозапчастин Liqui Moly»

«Liqui Moly» – одна з провідних компаній з виробництва професійної автохімії, присадок, автокосметики, моторних і трансмісійних масел преміум якості. Liqui Moly - це еталон німецької якості та лідер в розробці найсучасніших присадок і автохімії, завдяки яким масла і технічні рідини виробництва Liqui Moly відповідають найсучаснішим міжнародним стандартам.

case1

Специфіка проекту: сфера товарів і послуг компанії-замовника, необхідність орієнтуватися в асортименті, особливостях підбору і використанні продукції, специфічна термінологія.

 

Задачі контакт-центру:

  • організація гарячої лінії 24/7;
  • обробка вхідних дзвінків, зворотній зв’язок – вихідні дзвінки;
  • розподіл звернень – переведення дзвінків відповідальним менеджерам замовника згідно категоріям;
  • консультація по наявності товару в торгових точках;
  • консультаційна підтримка нових та існуючих дилерів продукції.
case3

Процес підготовки і реалізація проекту:

  • Аналіз та структурування інформації, консультація з менеджером замовника по специфіці продукту, спільна розробка алгоритму роботи.
  • Підбір і навчання операторів з урахуванням області компетенції, необхідних для коректної роботи в даній сфері.
  • Технічна частина, реалізація швидкого перекладу клієнтів при необхідності додаткової консультації у менеджера компанії-замовника.
  • Організація роботи 24/7, моніторинг та оптимізація в процесі роботи.
case2

Який результат отримав замовник?

  • Швидка обробка 100% звернень.
  • Грамотна консультація по використанню продукції, швидке з’єднання клієнтів з необхідними фахівцями.
  • Індивідуальний підхід до кожної ситуації.
  • Організація ефективної взаємодії між відповідальними особами, зворотній зв’язок по кожній виконаній задачі.
  • Збереження і підвищення рівня обслуговування клієнтів компанії.

Схожі кейси

Всі кейси

Проект «Torontovka.com»

Про кейс

Проект «Мережа гіпермаркетів «NOVUS»

Про кейс

Проект «Сервісний центр «HONDA»

Про кейс

Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Про кейс

Проект «Офіційний дилер масел, технічних рідин, автокосметики та автозапчастин Liqui Moly»

Про кейс

Проект «Магазин косметики і парфумерії «БОМОНД»

Про кейс

Проект «Гаряча лінія для одного з найбільших банків України»

Про кейс

Проект «IFin – сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»

Про кейс
case1
serv-img2
sl1
sl2
sl1

Хочете обговорити проєкт? Залиште заявку, ми вам зателефонуємо!

    Доведіть, що ви людина, вибравши серце.