Текстова обробка звернень

i-pc
comment1 comment2 comment3 comment4

Контакт-центр Cartli - це обробка не тільки дзвінків, а й повідомлень

25%+ клієнтів пишуть, а не дзвонять

З 2019 року у світі та Україні постійно зростає тенденція письмового спілкування клієнтів з бізнесом. Соціальні мережі, велика кількість месенджерів привчають споживачів до спілкування у форматі повідомлень. Але обслуговування цього каналу комунікації може займати у вашого бізнесу левову частку сервісного часу і потребує цілодобової роботи команди. Адже клієнт, який не отримав відповідь у чаті чи месенджері протягом 5-7 хвилин - це потенційно втрачений клієнт.

Контакт-центр Cartli може ефективніше і швидше внутрішньої команди менеджерів опрацьовувати письмові звернення від ваших клієнтів, консультувати по товарах та послугах. Багаторічний досвід роботи фахівців Cartli та ефективні скрипти переписок, допоможуть вам збільшити конверсію клієнтських звернень і, відповідно, прибутку.

  • i-mess

    Обробка
    онлайн чатів

    Онлайн чат зручний канал комунікації з бізнесом, адже він не потребує суцільної зосередженості на спілкуванні і дозволяє клієнту займатись кількома справами одночасно. Прагнете збільшити кількість продажів на своєму сайті? Тоді послуга обробки повідомлень у онлайн чаті вам просто необхідна. Контакт-центр Cartli може взяти на себе підтримку клієнтів, консультації по товарам і послугам в ваших клієнтських чатах.

  • i-tel

    Обробка звернень у
    соціальних мережах

    Чи чули ви про поняття “Інстаграмити”? Досить велика кількість людей зараз шукає товари та послуги у соціальних мережах, а не за допомогою Google. Тож якщо ви прагнете збільшити кількість успішних продажів своїх товарів чи послуг у соціальних мережах, цей канал комунікації має бути таким же швидким і ефективним, як і всі інші.  Фахівці Cartli можуть не тільки ефективно консультувати у соціальних мережах, а й збільшити відсоток успішних угод, завдяки якісним скриптам переписок і багаторічному досвіду.

  • i-messeges

    Обробка звернень у месенджерах

    Месенджери стали невід'ємною частиною життя будь якого споживача. Тож зрозуміло, що клієнти прагнуть отримувати консультації в зручних саме для них каналах спілкування. Завдяки технологічності, злагодженим внутрішнім процесам та великій команді професіоналів, контакт-центр Cartli може швидко і ефективно опрацьовувати звернення ваших клієнтів у Viber, Telegram, Whatsapp.

Проект «Torontovka.com»

Про кейс

Проект «Мережа гіпермаркетів «NOVUS»

Про кейс

Проект «Сервісний центр «HONDA»

Про кейс

Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Про кейс

Проект «Офіційний дилер масел, технічних рідин, автокосметики та автозапчастин Liqui Moly»

Про кейс

Проект «Магазин косметики і парфумерії «БОМОНД»

Про кейс

Проект «Гаряча лінія для одного з найбільших банків України»

Про кейс

Проект «IFin – сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»

Про кейс
case1
serv-img2
sl1
sl2
sl1

«Telegroup Ukraine»

Телекомунікаційна IT-компанія, яка є офіційним представником компанії Telegroup Technologies Corp. Надає своїм клієнтам підключення до: IP-телефонії; високошвидкісного інтернету; кабельного телебаченню і IPTV; систем безпеки; системам домофонії; систем "Розумний дім". Надані послуги: вхідна лінія інформаційної та технічної підтримки

«OLLA»

Інтернет-магазин взуття та одягу. Надані послуги: комплексне обслуговування інтернет-магазину

«NOVYDOM»

Інтернет-магазин, що спеціалізується на продажі та монтажу парканів та огорож. Надані послуги: лінія обслуговування інтернет-магазину

«МТКНЕТ»

Провайдер інтернету та цифрового телебачення. Надані послуги: вхідна лінія інформаційної та технічної підтримки інтернет-провайдера.

«MAUDAU»

MAUDAU. маркет важливих штук – онлайн платформа для повсякденних покупок. Надані послуги: лінія підтримки інтернет-магазину. Оформлення та актуалізація замовлень, консультації

«Likie»

Likie - сервіс швидкого пошуку та бронювання ліків в аптеках будь-якого міста України. Надані послуги: лінія підтримки, консультація покупців і партнерів. Обслуговування онлайн-чату.

«TARTA»

Виробник кондитерських виробів. Надані послуги: цілодобова підтримка покупців продукції, прийом вхідних дзвінків, обробка зауважень і побажань клієнтів.

Торговий дім «Левада»

Торговий дім «Левада» - один із лідерів українського ринку заморожених напівфабрикатів. Надані послуги: цілодобова підтримка покупців продукції, прийом вхідних дзвінків, обробка зауважень і побажань клієнтів.

«Lake UA»

Інтернет-магазин товарів для рибалки та туризму. Надані послуги: лінія підтримки інтернет-магазину. Оформлення замовлень, консультації.

«КиївХліб»

Компанія «Київхліб» є визнаним лідером хлібопекарського ринку України та відомим виробником пекарської продукції закордоном. Надані послуги: цілодобова підтримка покупців продукції, прийом вхідних дзвінків, обробка зауважень і побажань клієнтів.

«Коло.тб»

Провайдер інтернету та цифрового телебачення. Надані послуги: інформаційно-сервісна лінія. Підтримка основного контакт центру в робочий час. Обслуговування лінії в неробочий час та вихідні дні. Опитування с приводу контролю якості наданих послуг.

«Jungheinrich»

ТОВ «Юнгхайнріх Ліфт Трак» - дочірнє підприємство німецького концерну Jungheinrich AG. Вже понад 15 років працює на ринку України де реалізує надійні та високотехнологічні рішення для внутрішньоскладської логістики. Надані послуги: цілодобова лінія підтримки.

«Dalgakiran»

ТОВ «Далгакиран Компресор Україна» - офіційне представництво турецької компанії «DALGAKIRAN» в Україні, яка є лідером у Туреччині та одним із світових лідерів з виробництва та постачання компресорного обладнання, а також постачає свою продукцію до 130 країн світу через міжнародні представництва та власні філії. Надані послуги: цілодобова лінія підтримки.

«Carlsberg»

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Надані послуги: підтримка покупців продукції, прийом вхідних дзвінків, обробка зауважень і побажань клієнтів.

«Водний світ»

«Водний світ» виробник продукції з морепродуктів і риби. Надані послуги: цілодобова підтримка покупців продукції, прийом вхідних дзвінків, обробка зауважень і побажань клієнтів.

«Auto World»

Майданчик з продажу авто із США та Європи. Надані послуги: формування бази потенційних клієнтів і презентація послуг компанії.

БОМОНД

Інтернет-магазин брендової косметики і парфумерії. Надані послуги: цілодобова лінія підтримки інтернет-магазину. Оформлення замовлень, консультації

Развивалки

Інтернет-магазин розвиваючих ігор для дітей. Надані послуги: цілодобова обробка вхідних дзвінків, оформлення замовлень, консультації.

Diadema

(«Діадема») - це центр ювелірного промислу в Україні. Надані послуги: лінія обслуговування інтернет-магазину.

Молокія

Компанія «Молокія» - виробник корисних молочних продуктів з натурального фреш молока. Надані послуги: цілодобова підтримка покупців в період акції, прийом вхідних дзвінків.

Мережа зарядних станцій TOKA

Електрозаправки для електромобілів в Києві і Україні. Надані послуги: цілодобова підтримка

Pay-Me

Рішення для малого та середнього бізнесу, що дозволяє приймати оплату картками Visa і MasterCard. Надані послуги: цілодобова лінія підтримки клієнтів сервісу.

Med-Magazin

Мережа магазинів медтехніки, медобладнання і товарів для здоров'я. Надані послуги: обслуговування лінії в неробочий час, консультації та прийом замовлень.

LC Waikiki

Компанія-рітейлер одягу для всієї родини. Надані послуги: цілодобова лінія підтримки, консультація покупців і партнерів.

Promodo

Велика компанія, що надає комплексний інтернет-маркетинг в країнах СНД та Європи. Надані послуги: вихідний обдзвін, постсервісне опитування клієнтів з метою контролю якості.

Джебеджі Констракшн

Будівельна компанія. Надані послуги: вхідна лінія постійної інформаційної підтримки.

Best Food Fest&Health

Інтернет-портал про здорову їжу. Надані послуги: телемаркетинг.

Золотой Ломбард

Надані послуги: обробка вхідних дзвінків, консультації.

Ostrogliad PR

PR компанія, Україна. Надані послуги: актуалізація баз даних.

Success Brand Management

(SBM) - група компаній, яка спеціалізується на організації грамотного маркетингу і продажів для своїх замовників. Надані послуги: телефонне анкетування.

Видавничий дім Толока

Надані послуги: вихідний обдзвін по акції.

Sushiclub

Служба доставки суші в Києві. Надані послуги: обробка вхідних дзвінків, оформлення замовлень, консультація.

Fox sale

Інтернет-магазин брендового взуття. Надані послуги: вхідна лінія для інтернет-магазину спортивного взуття.

Solid Gold

Стриптиз клуб, Київ, Україна. Надані послуги: прийом замовлень і заявок, замовлення столиків, обробка вхідних дзвінків.

Живі вина

Мережа магазинів з продажу вина. Надані послуги: обробка вхідних дзвінків.

iceB

Спеціалізується на розробці програмного забезпечення, зокрема облікових систем, для малого і середнього бізнесу. Надані послуги: телемаркетинг, телефонні презентації програмних продуктів.

TPS International, Inc

Наданіпослуги: збір і актуалізація баз даних, телефонна презентація.

ООО МСС

Є багатопрофільною компанією, що виробляє автомобільні охоронні системи, автоелектроніку, джгути проводів та системи управління дорожнім рухом. Надані послуги: актуалізація БД, опитування.

iZon

Інтернет-магазин. Надані послуги: актуалізація бази даних і телефонне анкетування.

ТОВ Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна

(МЦФЕР) - інформаційне забезпечення професіоналів, видавництво спеціалізованої літератури і короткострокових навчальних програм з підвищення кваліфікації.

Artist.Ua

Організація, що дозволяє розвиватися молодим талановитим людям. Надані послуги: поштова адресна розсилка.

Golden Water

Вода у пляшках. Надані послуги: телемаркетинг.

Всі Книги

Інтернет-магазин цікавих книг.

Underground art-café

Піцерія в місті Суми. Надані послуги: вхідна лінія, обробка замовлень, консультація.

AtmaSfera

Науково-культурно-розважальний центр в місті Київ. Надані послуги: обробка вхідних дзвінків, консультації.

Ppt-service

Широкий спектр сервісів з підготовки та оформлення презентацій в форматі Microsoft PowerPoint. Надані послуги: вхідна лінія, консультації.

Auto-disk

Інтернет-магазин шин і дисків. Надані послуги: обробка вхідних дзвінків, оформлення замовлень, консультація

Imall

Інтернет-проект, який об'єднує близько 500 інтернет-магазинів. Надані послуги: лінія постійної інформаційної підтримки.

Volia

Телекомунікаційний провайдер. Надані послуги: телемаркетинг.

Mesto.ua

Інтернет-портал нерухомості - пошук, продаж, оренда. Надані послуги: вхідна лінія.

Tehnoshop

Інтернет-магазин побутової техніки. Надані послуги: вхідна лінія для інтернет-магазину.

Market.auto.ria.ua

Інтернет-магазин автотоварів. Надані послуги: вхідна лінія для інтернет-магазину.

Leader snack

Провідний національний виробник снекової продукції. Надані послуги: гаряча лінія інформаційної підтримки.

Starnet

Інтернет-провайдер. Надані послуги: вхідна лінія постійної інформаційної та технічної підтримки інтернет-провайдера.

Infoaura

Інтернет сервіс провайдер. Надані послуги: цілодобова інформаційно-сервісна лінія підтримки абонентів.

ТРК Еверест

Українська компанія провайдер інтернету і кабельного телебачення. Надані послуги: технічна платформа для прийому і обробки дзвінків, он-лайн статистика обробки дзвінків.

GSL

Інтернет-магазин техніки. Надані послуги: вхідна лінія, оформлення замовлень, консультування.

Ifin

Онлайн бухгалтерія. Надані послуги: вхідна лінія, консультації.

Quicklens

Інтернет-магазин, забезпечує оперативну доставку контактних лінз по Києву і всій Україні. Надані послуги: цілодобова обробка вхідних дзвінків, оформлення замовлень, консультації.

All4Dj

Інтернет-магазин для ді-джеїнгу. Надані послуги: обробка дзвінків і заявок

la-ua.com

Інтернет магазин продажу автомобільних аксесуарів, Украіна. Надані послуги: обробка дзвінків і заявок.

Цебит

Є провідним постачальником ліцензійного програмного забезпечення в Україні та СНД. Надані послуги: телемаркетинг і телефонні презентації програмних продуктів.

SpeakUp

Школа англійської мови, Україна. Надані послуги: телемаркетинг.

Юпітер

Страхова компанія. Надані послуги: телефонне анкетування, актуалізація БД.

Артрон

Медичний препарат проти остеоартрозу. Україна. Надані послуги: Обробка дзвінків гарячої лінії.

Viasat

Відомий бренд, який надає доступ до цифрового ТБ більш ніж в 20 країнах Европи.Надані послуги: телемаркетинг.

hotels24.ua

Інтернет портал, центр бронювання готелів Україна. Надані послуги: технічна платформа для обробки дзвінків, технічна підтримка інформаційної структури підприємства.

Torontovka.com

Інтернет портал, Канада. Надані послуги: Телемаркетинг, аутстафінг.

Страхова компанія «Універсальна»

Надані послуги: Створення та актуалізація баз даних.

HYUNDAI Corporation

Має велику мережу продажів, яка поширюється більш ніж на 190 країн світу.У даний час HYUNDAI виводить на український ринок високотехнологічну продукцію, яка включає в себе силову техніку, садово-паркову техніку, електроінструмент. Надані послуги: цілодобова лінія технічної підтримки.

Компанія «ЗМ»

Багатопрофільна міжнародна корпорація. Надані послуги: актуалізація баз даних, телефонні опитування та анкетування, робота з підвищення лояльності клієнтів.

NOVUS

Мережа гіпермаркетів. Надані послуги: цілодобова обробка вхідних дзвінків, консультація.

fotomag.com.ua

Онлайн-мультимаркет техніки. Надані послуги: цілодобова лінія сервісного обслуговування, а також вихідний сервіс.

Henkel

Україна. Надані послуги: гаряча лінія підтримки для покупців, консультації загального характеру щодо товарів - різновиди, способи застосування, ціни і точки продажу.

Bem Media

Великий видавничий дім. Call центр Cartli обробляє вхідні дзвінки, проводить реєстрацію нових абонентів, надає консультації з газет і журналів абонентів. Сервіс працює цілодобово.

Алви Шоп

Великий зарубіжний інтернет магазин. Ми обробляє дзвінки, проводимо консультації і головне - оформляємо продаж товарів. Сервіс працює цілодобово.

Хочете обговорити проєкт? Залиште заявку, ми вам зателефонуємо!

    Доведіть, що ви людина, вибравши серце.