Консультативна підтримка клієнтів банку, запис на прийом, вихідні дзвінки з метою інформування при необхідності.
Проект «IFin – сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»
Задача:
- підтримка користувачів безкоштовної і платної версії сервісу 24/7 по двох напрямах – техсаппорт (консультація щодо використання поєднаного з сервісом ПО / браузерів, тестування можливих збоїв в роботі), консультація – пояснення нюансів використання і роботи;
- допомога і підтримка при формуванні документації;
- консультація по термінах здачі обов’язкової звітності в державні органи.
Специфіка проекту: сфера послуг бухгалтерії, необхідність наявності персоналу, компетентного в сферах звітності в державні органи:
- Державна фіскальна служба України;
- Державна служба статистики України;
- Державна казначейська служба України;
- Фонд соціального страхування;
- Пенсійний фонд України.
Процес підготовки і реалізація проекту:
- Набір співробітників з економічною освітою і / або досвідом роботи в даній сфері.
- Внутрішнє тестування рівня знань на предмет відповідності даним проектом.
- Формування інформаційної бази для операторів, навчання і тестування по готовності до роботи.
- Технічна частина – інтеграція телефонії і доступу до сервісу для співробітників Cartli, диференціація рівнів доступу для консультантів і операторів техпідтримки.
- Запуск, коригування роботи в процесі виникнення додаткових нюансів, вимог абонентів і компанії-замовника.
Який результат отримав замовник?
- Обробку 100% вхідного трафіку в умовах непрогнозованого і неконтрольованого підвищення кількості звернень абонентів.
- Розвантаження відділу технічної підтримки компанії замовника, повне обслуговування абонентів 1 лінії техпідтримки співробітниками Cartli, переклад на техсаппорт замовника виключно складних технічних питань, які потребують внутрішнього адміністрування.
- Покрокове супровід нових користувачів від моменту першої реєстрації в системі на всіх етапах використання продукту.
- Підвищення кількості користувачів платної версії сервісу шляхом грамотної презентації її переваг в порівнянні з безкоштовною.
- Підтримка і підвищення рівня довіри до сервісу, підвищення впізнаваності сервісу IFin для існуючої і потенційної цільової аудиторії компанії-замовника.