Консультативна підтримка клієнтів банку, запис на прийом, вихідні дзвінки з метою інформування при необхідності.
Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»
Специфіка проекту: сфера надання юридичних послуг. У США тільки адвокат має право проводити будь-яку консультацію для свого клієнта. Більше 6 років два співробітника з нашого боку віддалено виконують обов’язки секретаря з функцією повної первинної консультації до запису на прийом. Режим роботи підлаштований під режим міста.
Оператори живуть за часовим поясом Америки, консультації проводяться виключно англійською мовою.
Задача:
- віртуальний секретар для юридичної практики в Нью Йорку;
- повний супровід клієнта з моменту першого дзвінка до останнього фізичного візиту до юриста;
- консультація по документам, вартості, запису на прийом, веденню графіків і клієнтської бази.
Основні завдання Call-центру Cartli:
- формування та ведення бази клієнтів;
- первинний аналіз ситуації для виявлення і фіксації категорії звернення;
- надання клієнту максимально точної інформації зі збору необхідних документів до моменту фактичної зустрічі з адвокатом;
- інформування про орієнтовну вартість послуг;
- ведення статистики категорій звернень, фіксація підсумків;
- повна підтримка кожного клієнта в телефонному режимі.
Процес підготовки і реалізація проекту:
- Пошук і відбір операторів з юридичною освітою і знанням англійської мови.
- Тестування рівня кваліфікації операторів.
- Формування бази знань під даний проект з подальшим навчанням і тестуванням.
- Підписання документів про конфіденційність інформації з кожним учасником реалізації проекту.
- Технічна частина, особлива увага до захисту інформації та баз від несанкціонованого доступу.
- Запуск, розширення спектра послуг в процесі роботи.
Який результат отримав замовник?
- Фіксація кожного звернення, коректний розподіл за категоріями.
- Повна первинна консультація клієнта, коректна підготовка до зустрічі з адвокатом.
- Ведення графіків зустрічей, коректне планування і нагадування клієнтам і співробітникам офісу замовника про завдання на поточний день.
- Швидкий і ефективний обмін інформацією, повна консультаційна підтримка кожного клієнта на всіх етапах співпраці з адвокатом.
- Постійне розширення клієнтської бази, її ведення та актуалізація.