«Liqui Moly» – одна з провідних компаній з виробництва професійної автохімії, присадок, автокосметики, моторних і трансмісійних масел преміум якості. Liqui Moly - це еталон німецької якості та лідер в розробці найсучасніших присадок і автохімії, завдяки яким масла і технічні рідини виробництва Liqui Moly відповідають найсучаснішим міжнародним стандартам.
Проект «Офіційний дилер масел, технічних рідин, автокосметики та автозапчастин Liqui Moly»
Специфіка проекту: сфера товарів і послуг компанії-замовника, необхідність орієнтуватися в асортименті, особливостях підбору і використанні продукції, специфічна термінологія.
Задачі контакт-центру:
- організація гарячої лінії 24/7;
- обробка вхідних дзвінків, зворотній зв’язок – вихідні дзвінки;
- розподіл звернень – переведення дзвінків відповідальним менеджерам замовника згідно категоріям;
- консультація по наявності товару в торгових точках;
- консультаційна підтримка нових та існуючих дилерів продукції.
Процес підготовки і реалізація проекту:
- Аналіз та структурування інформації, консультація з менеджером замовника по специфіці продукту, спільна розробка алгоритму роботи.
- Підбір і навчання операторів з урахуванням області компетенції, необхідних для коректної роботи в даній сфері.
- Технічна частина, реалізація швидкого перекладу клієнтів при необхідності додаткової консультації у менеджера компанії-замовника.
- Організація роботи 24/7, моніторинг та оптимізація в процесі роботи.
Який результат отримав замовник?
- Швидка обробка 100% звернень.
- Грамотна консультація по використанню продукції, швидке з’єднання клієнтів з необхідними фахівцями.
- Індивідуальний підхід до кожної ситуації.
- Організація ефективної взаємодії між відповідальними особами, зворотній зв’язок по кожній виконаній задачі.
- Збереження і підвищення рівня обслуговування клієнтів компанії.