Консультативна підтримка клієнтів банку, запис на прийом, вихідні дзвінки з метою інформування при необхідності.
Проект «Гаряча лінія для одного з найбільших банків України»
Специфіка проекту:
- pобота з процесингом банку та особистими даними клієнтів;
- первинний контракт з банком був підписаний строком на 2 роки;
- штат проекту – 1 500 співробітників;
- кількість вхідного трафіку – до 68 000 звернень на добу;
- вік абонентів – 45+, що передбачає додаткові нюанси, оскільки дана вікова група не входить в число активних користувачів онлайн-банкінгу, не розбирається в використанні та заповненні веб-форм, а також часто не має доступу до мережі Інтернет;
Основні завдання Call-центру Cartli:
- консультація абонентів з питань використання банківського продукту;
- реєстрація нових користувачів на веб-ресурсі банку;
- запис клієнтів на прийом до менеджера банку з урахуванням зручної клієнту адреси відвідування, графіку роботи та завантаженості конкретного відділення;
- допомога клієнтам при заповненні веб-форм і онлайн бланків, покрокове супроводження в телефонному режимі;
- фіксація поширених запитань, формування додаткової інформаційної бази;
- аналіз статистики звернень, формування категорій, внесення пропозицій щодо поліпшення сервісу для клієнтів на підставі отриманих при аналізі даних;
- вихідні дзвінки абонентам з метою нагадування про зустріч, можливе перенесення зустрічі, додаткову консультацію у випадку виникнення нових обставин з питання клієнта;
- інформування відповідальних контактних осіб з боку банку про випадки некоректного обслуговування клієнтів співробітниками відділень, скарг та побажань клієнтів.
Процес підготовки і реалізація проекту:
- Технічна частина – налаштування захищеного каналу передачі інформації, установка необхідного ПЗ на робочі машини співробітників КЦ, налаштування логінів різного рівня доступу для операторів і супервайзерів проекту.
- Інтеграція телефонії банку, налаштування детального моніторингу трафіку в режимі онлайн і формування деталізованих звітів за обрані проміжки часу.
- Підбір операторів відповідно до необхідної кваліфікації замовника.
- Перевірка операторів службою безпеки банку з обов’язковим підтвердженням кандидатур.
- Формування груп персоналу по 15-20 співробітників з призначенням супервайзера для кожної групи.
- Навчання операторського і супервайзерского відділу відповідно до затвердженої бази знань.
- Перевірка рівня підготовки операторського і супервайзерського відділу.
- Запуск проекту в режимі тестування і постійного оновлення бази знань, функціоналу, розширення компетенції співробітників КЦ.
- Розробка коректних графіків роботи відповідно до результатів аналітики надходження дзвінків.
- Внесення рекомендацій щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів, їх обговорення та впровадження.
Який результат отримав замовник?
- Розвантаження внутрішнього КЦ банку шляхом переадресації 100% дзвінків на персонал КЦ, перенаправлення на співробітників внутрішнього КЦ – лише дзвінків, що виходять за рамки компетенції співробітників Cartli.
- Оптимізація роботи телефонних ліній банку, аналітика погодинної завантаженості ліній, формування графіка роботи співробітників КЦ і внутрішнього КЦ банку.
- Незалежний аудит роботи співробітників банку шляхом збору відгуків клієнтів про відвідування відділень.
- Покрокове супроводження кожного клієнта з моменту першого звернення до повного вирішення питання.
- Моніторинг швидкості роботи crm системи банку при піковому навантаженні, звіти про нюанси роботи в час пік.
- Рекомендації по наповненню сайту з метою більш доступного інформування клієнта онлайн і, як наслідок – зниження навантаження у вигляді телефонних звернень.
- Стабілізація вхідного трафіку до істотного зменшення розмірів, передача готового проекту в пряме ведення банку.