За 17 років на ринку, компанія Cartli не тільки напрацювала неймовірну кількість досвіду в роботі з бізнесом у різних сферах, а й викристалізувала свої незмінні принципи роботи:
- У контакт-центрі Cartli працюють тільки найкращі фахівці. Адже саме вони стають голосом вашого бізнесу і рушієм продажів та ефективних консультацій.
- Наше кредо – високий рівень задоволеності ваших клієнтів, який у деяких проектах досягає 90%. Рівень вирішення питань з першого звернення досягає 80%.
- Постійний розвиток охоплених ринків. Контакт-центрі Cartli може обслуговувати ваших клієнтів різними мовами: українська, німецька та англійська.
- Тільки сучасні маркетингові технології і постійне навчання фахівців. Адже тільки це може гарантувати якість обслуговування, утримання та залучення клієнтів, а також покращення іміджу компаній клієнтів, оптимізацію та мінімізацію їх витрат.
- Стійкість і вірність. Контакт-центр Cartli українська компанія, яка не тільки не зупинила свою роботу з початку повномасштабного вторгнення, а й віддала свої потужності і спеціалістів для гуманітарних проектів.