Організація довідкової служби
Послуга «Організація довідкової служби» є однією з популярних послуг серед клієнтів контакт-центрів. Саме завдяки телефонній службі Ваші клієнти зможуть отримувати консультації з приводу товарів чи послуг, залишати скарги або ставити питання стосовно Вашого продукту.
Як працює послуга "Організація довідкової служби".
Всі Ваші дзвінки будуть надходити в наш контакт-центр до фахівців Cartli, які грамотно та ввічливо дадуть відповідь на будь-яке питання, пов'язане з Вашими товарами або послугами. Фахівці колл-центру Cartli - це грамотні, кваліфіковані оператори, які проходять спеціальне навчання стосовно послуг Вашого бізнесу і обов'язкову атестацію.
Послуга «Організація довідкової служби» незамінна для компаній, які приймають велику кількість дзвінків, клієнти яких телефонують, щоб отримати відповіді на однотипні питання або проконсультуватися з приводу товарів або послуг Вашої фірми. Скориставшись послугами телефонного центру Cartli клієнти залишаються задоволені грамотною подачею матеріалу і відповідями наших фахівців. Це значно збільшить кількість клієнтів Вашої компанії і рівень довіри до неї.
Завдяки довідковій службі та операторам колл-центру, Ваша телефонна лінія ніколи не буде зайнята і клієнти більше не почують короткі гудки у себе в телефоні. Кожен клієнт отримає відповідь на його запитання. Підняття трубки оператором Cartli - не пізніше 3 гудка! Високий рівень обслуговування Ваших клієнтів - це вірний шлях до збільшення продажів і рівня лояльності до Вашого бізнесу.
За допомогою телефонної служби, Ви заощаджуєте на:
- часі, витраченому на підготовку кадрів;
- оренді робочого приміщення;
- організації робочого місця та його технічному оснащенні.
Ми пропонуємо Вам також скористатися такими сервісами, які дозволяють заощадити:
- Обробку дзвінків і заявок;
- IVR;
Зв'яжіться з нами, щоб більш детально дізнатися про послугу «Організація довідкової служби». Наші фахівці підберуть для Вас найоптимальніший тарифний пакет і дадуть відповідь на всі Ваші питання.