Гаряча лінія
Послуга «Гаряча лінія» є однією з найбільш результативних послуг зворотного зв'язку з клієнтами. Підключивши послугу «Гаряча лінія», Ви завжди будете на зв'язку з Вашими клієнтами. Гаряча лінія 0 800 дає можливість споживачам в будь-який час отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, залишити заявку на товари або послуги. Фахівці Cartli грамотно і професійно проконсультують клієнтів в телефонному режимі, не пропустивши жодного дзвінка.
Послуга «Гаряча лінія» включає в себе:
- Консультація з вибору IP телефонії.
- Налаштування голосового меню (IVR)
- Зручний для Вас графік прийому дзвінків, в тому числі 24 години на добу
- Виділені групи операторів, які ретельно вивчають товар або послугу для якісного обслуговування клієнтів
- Складання спільно з Замовником сценарію розмови і відповідей на типові запитання
- Реєстрація всіх дзвінків, пропозицій і заявок, які надходять в колл-центр
- Контроль якості обслуговування клієнтів
- Прозорість роботи. Запис і облік вхідних дзвінків і надання звітності про виконану роботу в будь-якій зручній замовнику формі