Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Гаряча лінія

Послуга «Гаряча лінія» є однією з найбільш результативних послуг зворотного зв'язку з клієнтами. Підключивши послугу «Гаряча лінія», Ви завжди будете на зв'язку з Вашими клієнтами. Гаряча лінія 0 800 дає можливість споживачам в будь-який час отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, залишити заявку на товари або послуги. Фахівці Cartli грамотно і професійно проконсультують клієнтів в телефонному режимі, не пропустивши жодного дзвінка.

Послуга «Гаряча лінія» включає в себе:

  • Консультація з вибору IP телефонії.
  • Налаштування голосового меню (IVR)
  • Зручний для Вас графік прийому дзвінків, в тому числі 24 години на добу
  • Виділені групи операторів, які ретельно вивчають товар або послугу для якісного обслуговування клієнтів
  • Складання спільно з Замовником сценарію розмови і відповідей на типові запитання
  • Реєстрація всіх дзвінків, пропозицій і заявок, які надходять в колл-центр
  • Контроль якості обслуговування клієнтів
  • Прозорість роботи. Запис і облік вхідних дзвінків і надання звітності про виконану роботу в будь-якій зручній замовнику формі

Обробка дзвінків і заявок

Більшість компаній зіштовхуються з численним потоком вхідних дзвінків, на які просто не вистачає часу відповідати. Таким чином, компанія втрачає безліч замовлень, і відповідно, клієнтів. А збільшення штату співробітників і їх навчання призведе до значних фінансових витрат. Саме в таких випадках варто скористатися послугою «Обробка дзвінків і заявок».

Обробка дзвінків і заявок — це послуга, яка дозволяє обслуговувати велику кількість клієнтів за короткий час і при мінімальних витратах. При цьому, всі дзвінки та заявки будуть зафіксовані та сформовані в звіт про виконану роботу, який Ви зможете отримати в будь-який час і в зручній для Вас формі. Завдяки центру обробки викликів, Вам не потрібно буде думати про технічні аспекти роботи, а також наймати на роботу додаткових людей і навчати їх.

Скориставшись послугою «Обробка дзвінків і заявок» Ви отримуєте ряд переваг:

  • Усі абоненти вхідних дзвінків
  • Очікування клієнтом на лінії не довше ніж три гудки
  • Професійне і грамотне обслуговування клієнтів
  • Надання детального звіту про виконану роботу в будь-якій зручній для Вас формі і в будь-який час якісна і ефективна робота

Працюючи на даному ринку понад 11 років і маючи великий досвід роботи в даній сфері, пропонуємо Вам на додаток скористатися наступними послугами нашого колл-центру:

  • Гаряча лінія
  • Віртуальний офіс
  • Довідкова служба

Центр обробки дзвінків - це оптимальне рішення для Вашого бізнесу, яке дозволить Вам оптимізувати роботу компанії та збільшити кількість потенційних клієнтів.

Для того щоб скористатися даною послугою, дізнатися вартість або отримати консультацію, звертайтеся до співробітників Cartli, а також для отримання більш детальної інформації про послугу «Обробка дзвінків і заявок»

Організація довідкової служби

Послуга «Організація довідкової служби» є однією з популярних послуг серед клієнтів контакт-центрів. Саме завдяки телефонній службі Ваші клієнти зможуть отримувати консультації з приводу товарів чи послуг, залишати скарги або ставити питання стосовно Вашого продукту.

Як працює послуга "Організація довідкової служби".

Всі Ваші дзвінки будуть надходити в наш контакт-центр до фахівців Cartli, які грамотно та ввічливо дадуть відповідь на будь-яке питання, пов'язане з Вашими товарами або послугами. Фахівці колл-центру Cartli - це грамотні, кваліфіковані оператори, які проходять спеціальне навчання стосовно послуг Вашого бізнесу і обов'язкову атестацію.

Послуга «Організація довідкової служби» незамінна для компаній, які приймають велику кількість дзвінків, клієнти яких телефонують, щоб отримати відповіді на однотипні питання або проконсультуватися з приводу товарів або послуг Вашої фірми. Скориставшись послугами телефонного центру Cartli клієнти залишаються задоволені грамотною подачею матеріалу і відповідями наших фахівців. Це значно збільшить кількість клієнтів Вашої компанії і рівень довіри до неї.

Завдяки довідковій службі та операторам колл-центру, Ваша телефонна лінія ніколи не буде зайнята і клієнти більше не почують короткі гудки у себе в телефоні. Кожен клієнт отримає відповідь на його запитання. Підняття трубки оператором Cartli - не пізніше 3 гудка! Високий рівень обслуговування Ваших клієнтів - це вірний шлях до збільшення продажів і рівня лояльності до Вашого бізнесу.

За допомогою телефонної служби, Ви заощаджуєте на:

  • часі, витраченому на підготовку кадрів;
  • оренді робочого приміщення;
  • організації робочого місця та його технічному оснащенні.

Ми пропонуємо Вам також скористатися такими сервісами, які дозволяють заощадити:

  • Обробку дзвінків і заявок;
  • IVR;

Зв'яжіться з нами, щоб більш детально дізнатися про послугу «Організація довідкової служби». Наші фахівці підберуть для Вас найоптимальніший тарифний пакет і дадуть відповідь на всі Ваші питання.

Послуга “Віртуальний офіс”

Послуга «Віртуальний офіс» є однією з найпоширеніших серед клієнтів контакт-центру Cartli. Протягом багатьох років західні компанії успішно використовують віртуальний офіс, як надійного помічника в своєму бізнесі. Дана послуга має безліч переваг, що робить її настільки популярною і зручною в віддаленому управлінні компанією.

Що таке Віртуальний офіс

Всі Ваші дзвінки будуть надходити в наш контакт-центр до фахівців Cartli, які грамотно і ввічливо дадуть відповідь на будь-яке питання, пов'язане з Вашими товарами або послугами. Фахівці колл-центру Cartli - це грамотні, кваліфіковані оператори, які проходять спеціальне навчання стосовно послуг Вашого бізнесу і обов'язкову атестацію.

Організація віртуального офісу — це комплекс послуг, що надаються контакт-центром Cartli, які допомагають створити і організувати повнофункціональний офіс, фізично не прив'язаний до Вашої фірми. Такий офіс буде виконувати всі функції секретаря, який буде професійно і грамотно виконувати свої обов'язки, пов'язані з Вашим бізнесом. При чому, всі витрати на організацію робочого місця і нарахування заробітної плати буде здійснювати контакт центр-Cartli.

Віртуальний офіс необхідний в разі:

  • якщо Ваша компанія містить декілька офісів і різних телефонних номерів, і Вам необхідно централізовано приймати всі вхідні дзвінки;
  • компаніям, що працюють в сфері торгівлі по каталогам, службам кур'єрських доставок та інтернет-магазинах;
  • фірмам, у яких немає необхідності утримувати свій офіс і наймати штат співробітників;
  • компаніям, які хочуть скоротити витрати на оренду приміщення та фінансове забезпечення співробітників.

Переваги віртуального офісу:

  • відсутність плати за комунальні послуги;
  • оформлення дозволів і ліцензій Вам не знадобляться;
  • відсутність проблем, пов'язаних з технічним забезпеченням робочих місць;
  • Вам не потрібно витрачати час на нарахування заробітних плат великій кількості співробітників;
  • оформлення співробітників, відпустки і лікарняні - вже не будуть Вашою проблемою;
  • економія на оренді приміщень під офіс;
  • можливість відкривати свої філії в різних містах при мінімальних витратах.

Контакт-центр Cartli відкриє для Вас віртуальний офіс, надасть віртуальний телефонний номер того міста, який необхідний саме Вам, а також все інше будуть виконувати працівники нашої компанії.

В обов'язки фахівців Cartli буде входити:

  • прийом, обробка і фіксування всіх викликів, а також пошти і кореспонденції;
  • обов'язкове ведення статистики;
  • надання звітності про виконану роботу в зручному для Вас форматі та в будь-який час (щотижня, щомісяця, щокварталу);
  • цілодобовий графік роботи, без свят, без вихідних, що дозволить Вашим клієнтам бути постійно на зв'язку з Вами;
  • грамотно і професійно організована схема роботи Вашого офісу;
  • економія часу та коштів, що дозволить Вам розвивати інші аспекти Вашого бізнесу.

Для більш ефективної роботи Вашого бізнесу, пропонуємо Вам поєднати з даною послугою:

  • обробку дзвінків і заявок;
  • послугу IVR.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете підключити собі віртуальний телефон, зателефонуйте фахівцям Cartli, які проконсультують Вас і підберуть найоптимальніший пакет послуг «Віртуальний офіс».

Аутсорсинг персоналу

Услуга «Аутсорсинг персоналу» - одна з найпоширеніших послуг серед підприємств усього світу. У нинішньому світі на аутсорсинг віддають все - від ведення бухгалтерського обліку до повного ведення бізнес-процесів.

Аутсорсинг в бізнесі

Аутсорсингом персоналу називається створення робочих місць поза штатом фірми, як у вже існуючому відділі, так і в новому. Основною перевагою даної послуги є швидкість і оперативність в регулюванні фактичної кількості операторів, не змінюючи кількості штатних працівників.

Лізинг і аутсорсинг персоналу необхідні Вам в разі, якщо з'явилася потреба в скороченні штату співробітників, але кількість виконуваної роботи при цьому не зменшується. Або навпаки, кількість виконуваних завдань збільшилася, але бюджет не дозволяє додати співробітників в штат. Саме в цьому випадку фахівці Cartli готові надати Вам свої послуги з підбору професійних і кваліфікованих операторів, які будуть представляти Вашу компанію.

Коли необхідний аутсорсинг:

  • Вам потрібно набрати тимчасовий штат операторів;
  • Ви не маєте часу і засобів на навчання операторів;
  • в разі економії на оренді робочих площ і нарахування заробітної плати співробітникам;
  • у Вас немає часу на постійний контроль за роботою операторів.

Користуючись послугою у Вас з'явиться можливість:

  • приділяти більше часу іншим аспектам Вашого бізнесу, не займаючись кадровими питаннями;
  • перенаправити роботу Ваших внутрішніх кадрів на інші цілі: співробітники фінансового і бухгалтерського відділу НЕ будуть зайняті нарахуванням зарплат і іншими розрахунками;
  • регулювати кількість операторів, в залежності від потреб;
  • оптимізація витрат на персонал і технічне обладнання.

Крім економії, яка становить близько 60%, послуга аутсорсинг персоналу передбачає надання тільки досвідчених і кваліфікованих операторів, а також подальше ведення всіх кадрових і фінансових питань. Аутсорсинг в бізнесі - це розумна економія коштів і часу..

З даною послугою ми рекомендуємо використовувати:

  • віртуальний офіс;
  • створення та актуалізація баз даних;
  • телефонні опитування.

Якщо у Вас виникли питання або Ви хочете дізнатися більше про аутсорсинг і аутстафінг персоналу, звертайтеся до фахівців Cartli. Також Ви можете уточнити інформацію про послугу, яка Вас цікавить з вхідних і вихідних сервісів call центру Cartli.

Аутсорсинг прийому дзвінків

Аутсорсинг прийому дзвінків — це послуга, яка передбачає переадресацію вхідних дзвінків, які надходять до Вас, на операторів колл-центру Cartli. Використовуючи даний сервіс, Ви позбавите свою мережу від перезавантажень і забезпечите 100% звернень клієнтів.

Контакт-центр Cartli провів аналіз ринку служб таксі та на основі цього аналізу розробив найбільш вигідну пропозицію, яка дає можливість значно знизити кількість неприйнятих замовлень до мінімуму. Завдяки обслуговуванню клієнтів на аутсорсингу, Ваш дохід перевищить витрати більш ніж на 200%. Трафік вхідних викликів тепер буде надходити на операторів Cartli, які не проґавлять жодного дзвінка і очікування клієнтом на лінії буде мінімальним (не пізніше 3 гудка). Аутсорсинговий колл-центр Cartli гарантує, що Ви не будете прив'язані територіально та будете оплачувати тільки отримане замовлення.

Аутсорсинг прийому дзвінків здійснюється наступним чином: черговий дзвінок, який надійшов на Ваш номер і, протягом певного часу залишився неприйнятим Вашими операторами, автоматично переадресовується на операторів Cartli (можливі різні варіанти зв'язку: міський і мобільний зв'язок, sip). Після чого, оператори контакт-центру Cartli приймають замовлення клієнта.

Використовуючи дану послугу, в результаті Ви отримуєте:

  • гарантований прийом всіх вхідних дзвінків цілодобово, без вихідних і свят;
  • час очікування клієнтом на лінії буде скорочено до мінімуму;
  • кількість прийнятих викликів і оброблених заявок збільшиться в кілька разів;
  • підвищення лояльності клієнтів до Вашої служби;
  • збільшення кількості постійних клієнтів.

У грудні 2011 року були запущені перші спільні проекти зі службами таксі. Виходячи з практики, можна зробити наступний висновок - підвищення якості обробки клієнтів до 99,3%, лояльність клієнтів зросла на 47%, прибуток склав близько 215%.

А також Ви зможете з легкістю впоратися з різким збільшенням замовлень не тільки під час свят, а й ефективно працювати і не пропускати жодного дзвінка в години пік (ранковий, вечірній і нічний час, в тому числі п'ятниця і субота). Аутсорсинговий контакт-центр Cartli допоможе Вам впоратися з навантаженнями і виведе Вашу компанію в число лідерів, яким довіряють споживачі!

Щоб уточнити деталі послуги «аутсорсингу прийому дзвінків», отримати консультацію або замовити послугу, звертайтеся в контакт-центр Cartli, і наші фахівці підберуть для Вас найбільш вигідне рішення!