Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Телефонне опитування

Однією з найголовніших складових соціальних і маркетингових досліджень є телефонне опитування. Саме завдяки проведеним опитуванням, можна робити аналізи і висновки з приводу курсу роботи або потрібного напрямку в сферах бізнесу. Фахівці контакт-центру Cartli володіють усіма необхідними навичками і достатнім досвідом роботи в даній сфері, щоб грамотно організувати роботу і професійно провести телефонні опитування.

Телефонні опитування необхідні в разі, якщо Вам потрібно провести аналіз і визначити ставлення споживачів до нової послуги або товару, дізнатися рівень зацікавленості та лояльності, і як результат, визначити ринкову кон'юнктуру. Основною перевагою анкетування по телефону є оперативність, практичність і економія коштів. Під час телефонного опитування Ви можете швидко і якісно отримувати необхідні дані про думку споживачів і загальну реакцію ринку на товар або послугу. Більш того, реалізація подібних заходів є актуальним як під час проведення будь-яких рекламних акцій, так до і після них.

Послуга «Телефонні опитування» необхідна в разі:

Опитування по телефону проводяться на основі сценарію, який фахівці Cartli складають разом із замовником. Згідно з цим сценарієм оператори і проводитимуть опитування, що дозволить Вам отримати більш точні відповіді на необхідні питання.

Використовуючи дану послугу Ви зможете:

Після завершення телефонного опитування, Вам буде надано детальний звіт про виконану роботу, де буде відображена вся необхідна інформація і думки споживачів про товар або послугу.

Ми можемо надати Вам ту форму звіту, яка буде найбільш прийнятна для Вас. А також, крім основних граф (назва компанії, результат розмови, номер телефону) Ви можете запросити і будь-які інші графи (контактна особа, електронна пошта і т. п.)

Проведення телефонних опитувань - надійний спосіб дізнатися, як споживачі розташовані до Ваших товарів або послуг. Результати опитування знадобляться Вам в подальшому розвитку Вашого бізнесу. Адже вивчивши всі потреби клієнтів, Ви точно знаєте, що потрібно запропонувати тому чи іншому представнику цільової аудиторії, а також розумієте якими конкурентними перевагами Вашого продукту дорожить Ваш клієнт.

З цією послугою також рекомендуємо використовувати:

Для отримання більш детальної інформації про послугу «Телефонні опитування», звертайтеся до фахівців Cartli.