Автоматичний обдзвін
Завдяки послузі автоматичний обдзвін або IVR (Interactive Voice Response), збільшується кількість звернень і відгуків клієнтів, зростає продаж, оптимізуються рутинні процеси, пов'язані з інформуванням Ваших клієнтів і замовників.
Як це працює? Записане голосове повідомлення, за допомогою системи автодозвону прослуховують абоненти, контакти яких вказані в наданій базі даних. Такий автоматичний обдзвін не вимагає залучення великої кількості співробітників і відповідно, значно заощадить Ваші гроші.
Якщо у Вас є список клієнтів, яких потрібно обдзвонити, щоб:
- сповістити боржників;
- провести рекламні та маркетингові акції;
- надання інформації про події та новини.
Якщо Ви до сих пір використовуєте ручний набір - варто задуматися про результат цих зусиль.
Скільки дзвінків в день може зробити Ваш секретар або менеджер? Дві третини цих викликів приведуть до сигналу зайнято, автовідповідача і викликам без відповіді
Підключення послуги автоматичний обдзвін call-центру Cartli збільшить в два-три рази продуктивність вихідних дзвінків, отже, зростуть продажі і Ваш прибуток. Для посилення ефекту даної послуги скористайтеся створенням і актуалізацією баз даних.
Зв'яжіться з менеджером call- center Cartli з питань надання послуги вихідної IVR.