Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Телефонне опитування

Однією з найголовніших складових соціальних і маркетингових досліджень є телефонне опитування. Саме завдяки проведеним опитуванням, можна робити аналізи і висновки з приводу курсу роботи або потрібного напрямку в сферах бізнесу. Фахівці контакт-центру Cartli володіють усіма необхідними навичками і достатнім досвідом роботи в даній сфері, щоб грамотно організувати роботу і професійно провести телефонні опитування.

Телефонні опитування необхідні в разі, якщо Вам потрібно провести аналіз і визначити ставлення споживачів до нової послуги або товару, дізнатися рівень зацікавленості та лояльності, і як результат, визначити ринкову кон'юнктуру. Основною перевагою анкетування по телефону є оперативність, практичність і економія коштів. Під час телефонного опитування Ви можете швидко і якісно отримувати необхідні дані про думку споживачів і загальну реакцію ринку на товар або послугу. Більш того, реалізація подібних заходів є актуальним як під час проведення будь-яких рекламних акцій, так до і після них.

Послуга «Телефонні опитування» необхідна в разі:

  • дослідження оцінки думки великої кількості людей;
  • оцінки обсягу ринку досліджуваних товарів або послуг;
  • складання портрета цільової аудиторії;
  • дослідження сприйняття товарів або послуг;
  • аналізу конкурентного середовища;
  • оцінки ефективності проведення рекламних кампаній, акцій.

Опитування по телефону проводяться на основі сценарію, який фахівці Cartli складають разом із замовником. Згідно з цим сценарієм оператори і проводитимуть опитування, що дозволить Вам отримати більш точні відповіді на необхідні питання.

Використовуючи дану послугу Ви зможете:

  • з'ясувати переваги вже існуючих клієнтів;
  • отримати інформацію про потреби потенційних клієнтів;
  • отримати детальну інформацію про конкурентів;
  • провести аналіз результатів рекламної діяльності компанії;
  • дізнатися про зацікавленість людей в даному товарі чи послузі.

Після завершення телефонного опитування, Вам буде надано детальний звіт про виконану роботу, де буде відображена вся необхідна інформація і думки споживачів про товар або послугу.

Ми можемо надати Вам ту форму звіту, яка буде найбільш прийнятна для Вас. А також, крім основних граф (назва компанії, результат розмови, номер телефону) Ви можете запросити і будь-які інші графи (контактна особа, електронна пошта і т. п.)

Проведення телефонних опитувань - надійний спосіб дізнатися, як споживачі розташовані до Ваших товарів або послуг. Результати опитування знадобляться Вам в подальшому розвитку Вашого бізнесу. Адже вивчивши всі потреби клієнтів, Ви точно знаєте, що потрібно запропонувати тому чи іншому представнику цільової аудиторії, а також розумієте якими конкурентними перевагами Вашого продукту дорожить Ваш клієнт.

З цією послугою також рекомендуємо використовувати:

  • Створення і формування бази даних.
  • Презентація.

Для отримання більш детальної інформації про послугу «Телефонні опитування», звертайтеся до фахівців Cartli.

Презентація по телефону

Методи залучення клієнтів на сьогоднішній день існують різні. Але, не всі з цих методів є дієвими і результативними. Як залучати клієнтів найбільш ефективно.

Послуга «Презентація по телефону» є одним з потужних інструментів в просуванні товарів і послуг, а також залученні клієнтів. Фахівці нашого колл-центру Cartli використовують дану послугу для презентацій товарів, послуг, знижок, акцій і нових сервісів Вашої компанії по телефону. Презентація по телефону необхідна для інформування широкого сегмента споживачів про вихід на ринок нових товарів або послуг, а також для того, щоб підвищити рівень впізнаваності та обізнаності про Ваш продукт.

Що дає послуга «Презентація по телефону»

  • грамотна і професійна подача матеріалу фахівцями Cartli, згідно з підготовленим спільно з Вами сценарієм розмови;
  • своєчасне інформування клієнтів про новини, знижки, акції та нові пропозиції;
  • розпізнавання потреб потенційних клієнтів;
  • формування бази даних зацікавлених в товарі чи послузі людей;
  • збільшення рівня продажів;
  • економія грошей на організацію презентації власними силами;
  • залучення нових клієнтів.

Здійснюючи дзвінки, оператори колл-центру Cartli використовують клієнтську базу, надану Вами, або ж складають її спеціально для Вас.

Після завершення роботи, фахівці Cartli формують звіт і надають всі записи розмов з клієнтами. Всі пропозиції та коментарі клієнтів обов'язково будуть враховані.

Звіт надається в зручному для Вас форматі. Також, крім основних граф для презентації, Ви можете домовитися про додаткові (для точності проведення презентації).

Послуга «Презентація по телефону» необхідна в разі:

  • залучення нових клієнтів;
  • під час проведення рекламних компаній, акцій;
  • для презентації нового товару;
  • під час виходу на ринок з унікальною послугою чи товаром.

Для більш ефективної роботи послуги скористайтеся створенням і актуалізацією баз даних.

ля того, щоб дізнатися докладніше про залучення клієнтів або замовити послугу «Презентація по телефону» звертайтеся до наших фахівців.

Автоматичний обдзвін

Завдяки послузі автоматичний обдзвін або IVR (Interactive Voice Response), збільшується кількість звернень і відгуків клієнтів, зростає продаж, оптимізуються рутинні процеси, пов'язані з інформуванням Ваших клієнтів і замовників.

Як це працює? Записане голосове повідомлення, за допомогою системи автодозвону прослуховують абоненти, контакти яких вказані в наданій базі даних. Такий автоматичний обдзвін не вимагає залучення великої кількості співробітників і відповідно, значно заощадить Ваші гроші.

Якщо у Вас є список клієнтів, яких потрібно обдзвонити, щоб:

  • сповістити боржників;
  • провести рекламні та маркетингові акції;
  • надання інформації про події та новини.

Якщо Ви до сих пір використовуєте ручний набір - варто задуматися про результат цих зусиль.

Скільки дзвінків в день може зробити Ваш секретар або менеджер? Дві третини цих викликів приведуть до сигналу зайнято, автовідповідача і викликам без відповіді

Підключення послуги автоматичний обдзвін call-центру Cartli збільшить в два-три рази продуктивність вихідних дзвінків, отже, зростуть продажі і Ваш прибуток. Для посилення ефекту даної послуги скористайтеся створенням і актуалізацією баз даних.

Зв'яжіться з менеджером call- center Cartli з питань надання послуги вихідної IVR.

Cоздание и актуализация баз данных

«Створення та актуалізація баз даних» - це послуга, яку пропонує контакт-центр Cartli, щоб допомогти Вам використовувати тільки достовірну та актуальну інформацію щодо клієнтів вашого бізнесу.

Що таке актуалізація баз даних?

Актуалізація баз даних — один з важливих сервісів в просуванні товарів або послуг. Дана послуга використовується, щоб підтвердити вже існуючі дані, а також, отримати більш нову або додаткову інформацію про постійних та потенційних клієнтів. Коли Ви будете володіти всіма необхідними даними, Ви не втратите своїх потенційних покупців і залучите нових!

Але варто врахувати, що будь-яка інформація застаріває, тому з'являється необхідність в оновленні вже існуючих даних і детального аналізу. Цьому етапу роботи потрібно приділяти достатню кількість часу і контакт-центр Cartli пропонує Вам свої послуги! Вам не доведеться хвилюватися за застарілу базу даних і витрачати свій час на обдзвін і оновлення цієї інформації.

Як проходить створення і формування нової бази даних?

Ви складаєте і задаєте параметри БД (сфера діяльності, напрямок, геотаргетинг, класифікація видів діяльності). Потім фахівці Cartli формують для Вашої компанії БД в зручному для Вас форматі (Exсel, ACCESS, doc, txt).

Якщо ж Ви бажаєте оновити вже існуючу базу даних:

  • Ви надаєте свою БД фахівцям Cartli з уточненням полів, які необхідно оновити
  • Потім фахівці Cartli шляхом телефонного обдзвону актуалізують для Вас БД в зручному для Вас форматі (Exсel, ACCESS, doc, txt)

Скориставшись послугою «Створення та актуалізація баз даних» Ви отримуєте ряд переваг:

  • за короткий час фахівці Cartli обробляють велику кількість контактів;
  • співробітники Cartli нададуть Вам детальну інформацію про зацікавленість Вашим товаром;
  • готову детальну клієнтську базу даних за встановленими Вами критеріями.

Отримавши найбільш точну інформацію, Ви зможете легко знайти підхід до нових клієнтів і знаходитись на зв'язку з потенційними споживачами і партнерами. Компанія Cartli дотримується всіх правил конфіденційності, стосовно баз даних. Вся інформація, яка була отримана, фіксується в створеній БД і надається Вам в зручному форматі.

Послугу «Створення та актуалізація баз даних» можна також використовувати і з іншими сервісами нашого колл-центру:

  • продаж по телефону;
  • презентація по телефону;
  • телефонне анкетування;
  • телефонна агітація.