Віртуальна АТС та IP Телефонія
Послуга «Віртуальна АТС» дає можливість управляти ІР телефонією з великою кількістю функцій міні-АТС разом з базовими послугами.
У чому полягає робота віртуальної ІР АТС?
Використовуючи віртуальну ІР АТС, Ваша компанія буде економити на зв'язку близько 80%, без обмежень в географічній комунікації з потенційними клієнтами та партнерами.
Перевагами віртуальної АТС є:
- багатоканальність - невичерпний обсяг вхідних і вихідних ліній;
- відсутність функції «зайнято» для абонентів, що означає зниження кількості незадоволених клієнтів до нуля;
- функція утримання клієнта на лінії з повідомленням часу очікування;
- розподіл вхідних викликів по пріоритетності або специфікації;
- запис розмов (вибіркова чи повна);
- детальна звітність в зручному форматі і онлайн-контроль;
- можливість обмеження трафіку для операторів.
Схема роботи послуги «Віртуальна АТС»
Для успішного використання віртуальної АТС, Вам необхідно встановити на своїх комп'ютерах спеціальне програмне забезпечення, забезпечити необхідною зручною гарнітурою. Всю цю роботу фахівці Cartli виконають професійно. Інтуїтивно зрозумілий і простий інтерфейс сприяє зручному управлінню і вдосконалює роботу персоналу, а також і роботу самої віртуальної ІР АТС.
Контакт-центр Cartli пропонує Вам також послуги «під ключ». Дані сервіси мають ряд переваг:
- фахівці Cartli спеціально для Вас підберуть найкращі номери і найбільш оптимальні тарифні плани;
- професійні керівники проектів навчать Вас правильно і грамотно поліпшити роботу операторів, тим самим підвищуючи їх результативність;
- менеджери Cartli навчать Вас грамотно і правильно керувати програмним забезпеченням.
Послугу «Віртуальна IP АТС» Ви так само можете використовувати разом з:
- Мобільний маркетинг
- Гаряча лінія
- Обробка дзвінків і заявок
- Голосове меню IVR
Щоб дізнатися вартість послуги ««Віртуальна АТС» і IP телефонія або отримати консультацію з приводу питань, що виникли, звертайтеся до наших фахівців.