Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU / UA

Голосове меню IVR

Голосове меню IVR (Interactive Voice Response) - це автоматичний голосовий автовідповідач. Інтерактивна телефонна система, яка є системою інформування та відтворює записані раніше голосові повідомлення, які передають всю необхідну інформацію абоненту.

Використовувати голосове меню IVR необхідно в разі, коли в Вашу компанію надходить велика кількість однотипних дзвінків, на які немає часу відповідати, а перенаправляти на різних співробітників доставляє більше клопоту. У зв'язку з таким потоком дзвінків, у Вашого секретаря не залишається часу на виконання основних функцій.

Щоб не витрачати час на однотипні відповіді, скористайтеся послугою IVR. Дана послуга дасть можливість клієнту, який зателефонував до Вашого офісу самостійно вибрати потрібний йому відділ або проблему, яку необхідно вирішити. Абонент буде чути голосовий автовідповідач з варіантами можливого з'єднання.

Сфери застосування Голосового меню:

Також, для зручності комунікації всередині фірми використовуйте даний сервіс, щоб спростити зв'язок між співробітниками.

Переваги використання IVR:

Разом з даною послугою, Ви можете використовувати:

Дізнатися всі деталі роботи послуги "голосове меню", а також отримати більш детальну інформацію, Ви можете зв'язавшись з нами! Фахівці Cartli підберуть для Вас найвигідніше рішення.