Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Віртуальна АТС та IP Телефонія

Послуга «Віртуальна АТС» дає можливість управляти ІР телефонією з великою кількістю функцій міні-АТС разом з базовими послугами.

У чому полягає робота віртуальної ІР АТС?

Використовуючи віртуальну ІР АТС, Ваша компанія буде економити на зв'язку близько 80%, без обмежень в географічній комунікації з потенційними клієнтами та партнерами.

Перевагами віртуальної АТС є:

  • багатоканальність - невичерпний обсяг вхідних і вихідних ліній;
  • відсутність функції «зайнято» для абонентів, що означає зниження кількості незадоволених клієнтів до нуля;
  • функція утримання клієнта на лінії з повідомленням часу очікування;
  • розподіл вхідних викликів по пріоритетності або специфікації;
  • запис розмов (вибіркова чи повна);
  • детальна звітність в зручному форматі і онлайн-контроль;
  • можливість обмеження трафіку для операторів.

Схема роботи послуги «Віртуальна АТС»

Для успішного використання віртуальної АТС, Вам необхідно встановити на своїх комп'ютерах спеціальне програмне забезпечення, забезпечити необхідною зручною гарнітурою. Всю цю роботу фахівці Cartli виконають професійно. Інтуїтивно зрозумілий і простий інтерфейс сприяє зручному управлінню і вдосконалює роботу персоналу, а також і роботу самої віртуальної ІР АТС.

Контакт-центр Cartli пропонує Вам також послуги «під ключ». Дані сервіси мають ряд переваг:

  • фахівці Cartli спеціально для Вас підберуть найкращі номери і найбільш оптимальні тарифні плани;
  • професійні керівники проектів навчать Вас правильно і грамотно поліпшити роботу операторів, тим самим підвищуючи їх результативність;
  • менеджери Cartli навчать Вас грамотно і правильно керувати програмним забезпеченням.

Послугу «Віртуальна IP АТС» Ви так само можете використовувати разом з:

  • Мобільний маркетинг
  • Гаряча лінія
  • Обробка дзвінків і заявок
  • Голосове меню IVR

Щоб дізнатися вартість послуги ««Віртуальна АТС» і IP телефонія або отримати консультацію з приводу питань, що виникли, звертайтеся до наших фахівців.

Голосове меню IVR

Голосове меню IVR (Interactive Voice Response) - це автоматичний голосовий автовідповідач. Інтерактивна телефонна система, яка є системою інформування та відтворює записані раніше голосові повідомлення, які передають всю необхідну інформацію абоненту.

Використовувати голосове меню IVR необхідно в разі, коли в Вашу компанію надходить велика кількість однотипних дзвінків, на які немає часу відповідати, а перенаправляти на різних співробітників доставляє більше клопоту. У зв'язку з таким потоком дзвінків, у Вашого секретаря не залишається часу на виконання основних функцій.

Щоб не витрачати час на однотипні відповіді, скористайтеся послугою IVR. Дана послуга дасть можливість клієнту, який зателефонував до Вашого офісу самостійно вибрати потрібний йому відділ або проблему, яку необхідно вирішити. Абонент буде чути голосовий автовідповідач з варіантами можливого з'єднання.

Сфери застосування Голосового меню:

  • інформаційно-розважальні ресурси
  • розподіл великої кількості однотипних дзвінків
  • інтерактивні програми (конкурси, служби знайомств)
  • продаж товарів і послуг з широким асортиментом

Також, для зручності комунікації всередині фірми використовуйте даний сервіс, щоб спростити зв'язок між співробітниками.

Переваги використання IVR:

  • підвищення рівня обслуговування споживачів;
  • збільшення бази клієнтів;
  • економія трудових ресурсів;
  • контроль потоку вхідних викликів;
  • режим роботи 24/7/365.

Разом з даною послугою, Ви можете використовувати:

  • Віртуальний офіс
  • Гарячу лінію
  • Інформаційно-довідкову службу

Дізнатися всі деталі роботи послуги "голосове меню", а також отримати більш детальну інформацію, Ви можете зв'язавшись з нами! Фахівці Cartli підберуть для Вас найвигідніше рішення.

Розсилка голосових повідомлень

Послуга «Розсилка голосових повідомлень» - одна з найбільш затребуваних сервісів для комунікації з широким сегментом споживачів. Використовуючи дану послугу, Ви збільшуєте рівень обізнаності споживачів з Вашими товарами або послугами і формуєте певний рівень довіри клієнтів до Вашого бізнесу.

Функції послуги «Розсилка голосових повідомлень»

За допомогою даної послуги Ви зможете донести будь-яку інформацію про Ваші товари чи послуги безпосередньо Вашому сегменту споживачів, тим самим збільшуючи рівень віддачі проведеної розсилки.

Що необхідно для початку роботи розсилки голосових повідомлень?

Перед тим як почати розсилку голосових повідомлень, Вам необхідно записати продиктований професійним голосом текст повідомлення, для того, щоб грамотно і правильно донести свою інформацію до споживачів. Важливо враховувати всі правила інтонації і дикції, що зможуть без зусиль зробити фахівці Cartli.

Головна перевага послуги «Розсилка голосових повідомлень» - це можливість вибору і сегментування адресатів. Іншими словами, Ваш коментар буде почуто тільки потенційними клієнтами. Необхідно враховувати і той факт, що приватне повідомлення голосової пошти сприймається абонентами набагато краще і позитивніше, ніж стандартне СМС-оповіщення. І ймовірність того, що абонент прослухає Ваше повідомлення збільшується в кілька разів, тому що приватне повідомлення голосової пошти викликає відчуття індивідуального підходу, після чого споживач формує лояльне ставлення до Вашого бізнесу і з'явиться бажання стати клієнтом даної компанії або купити вказаний товар (послугу).

Контакт-центр Cartli рекомендує також використовувати такі послуги для більш ефективного просування товарів:

  • Гаряча лінія
  • Обробка дзвінків і заявок

Голосові розсилки повідомлень будуть здійснюватися згідно з базою даних по клієнтам, яку Ви надасте нашим операторам, або яку Cаrtli складе спеціально для Вашого бізнесу. Більш детальну інформацію щодо послуги «Створення та актуалізація баз даних» Ви можете отримати у наших фахівців.