Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Продаюча презентація: методика і нюанси

Основний успіх товару або послуги на сучасному ринку визначається переважно використанням ключових інструментів, здатних представити продукцію у вигідному світлі. Продаюча презентація грає чи не ключову роль в продуктивності і результативності компанії в цілому, забезпечуючи пропозицію нових покупців і, тим самим, підвищуючи рівень рентабельності. У цій статті розглянемо ключові методи і аспекти організації правильної презентації із забезпеченням потрібного ефекту. Презентація як поняття і її необхідність в сучасному маркетингу. Кожна людина в світі знайома з поняттям реклами. Тим часом, ролики, популярні в 90-х поступово втрачають актуальність, поступаючись місцем більш сучасним і ефективним способам збільшення продажів. Серед ключових інструментів, здатних підвищити рентабельність компанії, варто виділити презентацію, яка забезпечує можливість залучення уваги клієнта і його подальшої співпраці для замовлення товару або послуги через контакт-центр. Відповідно до актуальних тенденцій, продаюча презентація вже не має того значення, як кілька десятиліть тому. За допомогою виділення переваг товару, безумовно, можна привернути увагу клієнта. Тим часом, стандартні фрази і кліше можуть лише викликати апатію і роздратування. У цьому світі маркетингу популярна стратегія лаконічності і чіткості. Структура продаючої презентації кваліфікованими професіоналами розроблена основна стратегія побудови презентації, яка дозволяє заманити клієнта і розташувати його до придбання товару чи послуги: Титул - в цій частині слід окреслити потенційному споживачеві ключову суть товару. Тим часом, не слід приділяти занадто багато уваги етапу, адже клієнт, як правило, перегортає сторінку, не дивлячись, в пошуках більш конкретизованої інформаціі.Фішка - перевага продукції в дещо провокаційному ключі. Однак не варто розкривати всі подробиці і деталі, адже існує ризик втрати інтересу з боку покупателей.Проблема, яку вирішує товар або послуга. Така інформація дозволяє підігріти інтерес клієнта і провести паралель між особистим життям і рішенням задачі.Поглиблення. На даному етапі слід згадати про проблему і ризики її ігнорування. Це дозволяє нагнести напругу і викликати певне нетерпіння з боку покупця.Пропозиція як вирішення проблеми, що дозволяє зняти напругу клієнта.Усунення від конкуруючих компаній шляхом окреслення власних переваг.Дії, які повинен здійснити клієнт з метою замовлення товару або послуги (скористатися послугою «гаряча лінія », заповнити форму зворотного зв'язку, інші ідентичні дії) .Найбільш ефективна ця стратегія для оформлення веб-сторінок і електронних розсилок, адже дозволяє клієнту візуально сприйняти необхідну інформацію. Правильний розподіл пріоритетів і грамотне оформлення сприяє успіху і рентабельності фірм.

Залиште відповідь