Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Методика завершення телефонної розмови з потенційним покупцем

Сучасні тенденції ринку маркетингу припускають впровадження інструментів, які сприяють істотному зростанню продажів і постійного розширення аудиторії потенційних клієнтів. Одним із способів підвищення продуктивності діяльності вважається колл-центр, який забезпечує лояльні відносини з покупцями. Як і, слід особливу увагу приділяти методиці побудови діалогу, використання дієвих фраз і, звичайно, закінчення розмови, яка визначає схильність споживача до здійснення покупки.Завершальний етап бесіди як один з оптимальних способів закріпити результат всупереч поширеній думці, процес завершення розмови - один з найважливіших етапів, який грає роль, вагоміше, ніж телефонний етикет. Така робота, як маркетинг в контакт-центрах - досить виснажливий процес, який вимагає певної психологічної врівноваженості. Це обумовлено тим, що працівнику потрібно кілька десятків разів за день відповідати на монотонні питання і протистояти дратівливим факторам. У більшості операторів досить часто виникає бажання сказати покупцеві: «Я відповів на всі ваші запитання. Всього доброго».Щоб закріпити отриманий результат і підвищити ймовірність здійснення угоди, слід використовувати ключові психологічні прийоми, що сприяють лояльності клієнта: Перш за все, варто подякувати співрозмовнику за приділений час - людям до вподоби відчувати власну значимість.Одним з ефективних методів завершення діалогу стане озвучування наступних дій працівників колл-центру (наприклад, відправка підтвердження на електронну скриньку або призначення зустрічі для укладання угоди).Етапи остаточної частини бесіди з клієнтом. Послуги контакт-центру стають все більш затребуваними в наш час. Однак перевага завжди залишається перед досвідченими компаніями, які володіють відмінною репутацією і гідною кваліфікацією співробітників. Як правило, лідируючі позиції займають ті фірми, що надають аутсорсинг телемаркетингу, які вміють грамотно будувати діалог. Розглянемо ключові за сценарієм завершення бесіди з потенційним покупателем.Ціль даного етапу - довести споживача до остаточного рішення і переконатися у вірності отриманих висновків. Свідчать про готовність клієнта до покупки такі сигнальні фрази і дії: Висловлювання позитивних відгуків про продукцію, яка продається.Солідарність зі словами менеджера по продажам.Уточнення деталей про товар.Пряме питання про можливість укладання угоди.Ключові методи завершення розмови, що забезпечують необхідний рівень продуктивності: Комплімент ( наприклад, «Ви зробили правильний вибір», «Ви прийняли відмінне рішення» і т. д.). Тимчасові рамки ( «Придбавши товар / послугу у нас протягом п'яти днів, вам нададуть 10% знижку»). Безвідмовна альтернатива ( «той, що заміряє надсилати в четвер або в понеділок?»).

Залиште відповідь