Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Як розрахувати прибутковість продажів по телефону?

Розрахунок прибутку від продажів турбує чи не кожного директора корпорації, яка належить до сегменту, як малого, так і великого бізнесу. Тим часом, сучасні інструментарії, що дозволяють підвищити рентабельність діяльності в цілому, не завжди зрозумілі з точки зору їх функціонування і позитивного впливу на збільшення доходів. У той же час, на сьогоднішній день досить важко уявити собі фірму, яка не користується послугами телемаркетингу в тій чи іншій його різновидності. У цій статті розглянемо ключові спектри впливу такого інструменту оптимізації, як аутсорсинговий call-центр на прибутковість реалізації товарів або послуг.Що таке рентабельність в широкому понятті? Існує думка, що окупність бізнесу визначається співвідношенням витрат і виручки. Тим часом, це зовсім не так. Такий показник дозволяє визначити лише відсоток рентабельності продажів самого товару або послуги по відношенню до вартості виробництва. Як і, коефіцієнт рентабельності дозволяє нівелювати витрати і дозволяє контролювати коливання цінової політики на сучасному ринку. Існує безліч способів збільшити дохід компанії, використовуючи актуальні технології та тенденції, які виявляються ефективними. Телефонні продажі - основний інструмент оптимізації бізнесу з метою його окупності.Існує кілька факторів, які впливають на підвищення рівня продажів по телефону: Оптимальність напрацьованої бази клієнтів і відповідність їх вимог пропозиції.Сезонність товару або послуги.Кваліфікованість співробітників колл-центру і їх вміння спілкуватися з покупцями.Коефіцієнт «теплих дзвінків» .Пост-обробка «теплих» клієнтів з метою збільшення продажу.Як розрахувати окупність телемаркетингу? Спроби розрахувати прибутковість того чи іншого інструменту для оптимізації діяльності компанії здійснюються досить давно. Як і, слід зазначити, що кожен із способів збільшити продажі суто індивідуальний з точки зору впливу на ту чи іншу компанію. Тим часом, існує формула, що дозволяє обчислити рентабельність проекту: A - коефіцієнт (теплих) клієнтів, яких зацікавили товари або послуги (як правило, співвідношення становить 1%); B - число покупців, які здійснили придбання товару або послуги (в більшості випадків, 30% від A); Q - кількість споживачів, які числяться в інформаційній базі компанії; S - середня сума покупки, яку здійснюють клієнти; P - передбачуваний результат рентабельності; W - витрати на послуги колл-центру; E - безпосередньо, продуктивне проведення телемаркетингу з точки зору окупності.E = (A) x (B) x (Q) x (S) x (P) - (W) Якщо E> 0 - в даному випадку, окупність телемаркетингу виявиться ефективною.При E <0 - співпраця з колл-центрами не опиниться рентабельною.Прі E = 0 - процес впровадження телефонних продажів виявиться беззбитковим, між тим, не слід забувати про тимчасові і кадрові витрати.

Залиште відповідь