Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Що таке скрипт продажів і навіщо він потрібен?

Скрипт продажів - спеціальний інструмент, який дозволяє істотно підвищити результативність діяльності компанії в цілому. Дана методика повсюдно використовується в телемаркетингу, не тільки сприяючи продуктивності, але і полегшуючи роботу співробітникам. Послуга «гаряча лінія», процес здійснення «холодних» або «гарячих» дзвінків в даний час не обходиться без використання скриптів. У цій статті розглянемо поняття скрипту продажів і ефективність його застосування в бізнесі.Скрипт продажів як поняття. Скрипт - це алгоритм, який дозволяє співробітникам компанії будувати діалог з потенційними клієнтами, відповідно до визначеного сценарієм. Варто відзначити, що дана схема передбачає кілька варіантів відповідей співрозмовника, направляючи розмову в продуктивне русло і дозволяючи уникнути заперечень. Основна мета скрипту продажів - збільшити ймовірність укладання угоди. Шаблон у вигляді скрипту продажів повинен складатися кваліфікованим персоналом, який не тільки обізнаний в ключовій діяльності компанії і потребах клієнта, а й володіти певними навичками психології. Серед компетентних співробітників, яким під силу скласти сценарій, можна виділити керівника відділу продажів, директора корпорації або ж запрошеного аутсорсера, який має певний досвід в складанні скриптів.Варто відзначити, що складання скриптів вимагає скрупульозності - на кожне заперечення клієнта повинні бути передбачені варіанти відповідей. Організація гарячої лінії, відділу холодного або гарячого обдзвону покупців потребує складання окремого сценарію. Оптимально, якщо для кожного існуючого способу продажів, які передбачені компанією, буде розроблений свій окремий скрипт. Ефективність скриптів продажу в бізнесі. Найбільш оптимальна розробка скрипту продажів стане в умовах типових контактів компанії у великих обсягах. Безумовно, кожен клієнт унікальний, проте, в більшості випадків, бесіда може розвиватися по 5-7 основних сценаріїв. Щоб скласти скрипт, слід ретельно вивчити системність здійснення дзвінків, передбачити психотип потенційного клієнта і розробити шаблон діалогу.Основними завданнями, які ставляться перед складанням скриптів, є: Підвищення впевненості і кваліфікації менеджерів.Можливість оперативної відповіді практично на будь-яке питання клієнта про товар.Швидке реагування на зміну русла розмови і можливість адекватно припинити будь-яке заперечення з боку покупця.Таким чином, за допомогою скриптів можна істотно скоротити «текучку» кадрів і мінімізувати витрати на навчання кожного нового співробітника. Оптимізуючи процес обробки клієнтської бази, компанія отримує гарантовано позитивний результат. Завдяки ретельно розробленим сценарієм, навіть новачок забезпечить відділу продажів якісний результат, поступово розбираючись в спрямованості діяльності компанії і розвиваючи свої навички.

Залиште відповідь