Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU / UA
Телемаркетинг і його роль в банківській справі

Найрізноманітніші сфери діяльності все частіше використовують віддалених співробітників для оптимізації того чи іншого процесу. Сегмент банківської справи передбачає безперервний розвиток і модернізацію, що обумовлює безперервне впровадження актуальн...

Детальніше
Як розрахувати прибутковість продажів по телефону?

Розрахунок прибутку від продажів турбує чи не кожного директора корпорації, яка належить до сегменту, як малого, так і великого бізнесу. Тим часом, сучасні інструментарії, що дозволяють підвищити рентабельність діяльності в цілому, не завжди зрозуміл...

Детальніше
Що таке скрипт продажів і навіщо він потрібен?

Скрипт продажів - спеціальний інструмент, який дозволяє істотно підвищити результативність діяльності компанії в цілому. Дана методика повсюдно використовується в телемаркетингу, не тільки сприяючи продуктивності, але і полегшуючи роботу співробітник...

Детальніше
Види заперечень і як їм протистояти?

Заперечення досить часто виникають у клієнтів, що може викликати певні труднощі у співробітників телемаркетингових компаній. Тим часом, сучасний аутсорсинговий call-центр повинен бути обізнаний в області реагування на ключові негативні відповіді поте...

Детальніше
Рентабельність аутсорсингу в логістиці

В даний час все більш актуальні інструменти для оптимізації діяльності різноманітних компаній. Багато в чому, популярність таких послуг пояснюється кризами, які сколихнули світову економіку в 2009 і в 2014 році. Саме тоді представники малого, середнь...

Детальніше
Сайт аутсорсингового колл-центру як головний критерій у виборі провайдера

У світлі безперервного розвитку сучасних технологій, вибір компанії-провайдера аутсорсингових послуг, виходячи з оформлення сайту, стає все більш актуальним критерієм. Особливо даний фактор стосується ІТ-сервісів, однак багато споживачів звертають ув...

Детальніше
Методика завершення телефонної розмови з потенційним покупцем

Сучасні тенденції ринку маркетингу припускають впровадження інструментів, які сприяють істотному зростанню продажів і постійного розширення аудиторії потенційних клієнтів. Одним із способів підвищення продуктивності діяльності вважається колл-центр, ...

Детальніше
Продаюча презентація: методика і нюанси

Основний успіх товару або послуги на сучасному ринку визначається переважно використанням ключових інструментів, здатних представити продукцію у вигідному світлі. Продаюча презентація грає чи не ключову роль в продуктивності і результативності компан...

Детальніше