Компанія Cartli за 11 років на ринку перетворилася з новачка в лідера, завдяки зусиллям команди кращих спеціалістів у цій галузі.
Cartli - аутсорсинговий контактний центр, який займається інформуванням по голосовим каналам зв'язку і обробкою звернень в інтересах організації-замовника.
Компанія отримала міжнародний атестат відповідності інформаційної системи згідно стандартів безпеки, ISO / IEC 27001: 2005.
Сьогодні контакт-центр Cartli - це:
- Кращі професіонали в області своєї справи.
- Обробка в день більше 100 000 вхідних викликів, відмінний рівень задоволеності клієнтів, що досягає 90% в деяких проектах, а також високий рівень вирішення питань клієнтів з першого звернення, що наближається до 80% по ряду проектів.
- Більше 50 клієнтів, в число яких входять українські та зарубіжні організації та підприємства, такі як «NOVUS», «Henkel», «Hyundai Corporation», «Viasat», ТРК «Еверест», «Воля», «Market.auto.ria.ua » і багато інших.
Якість обслуговування, утримання та залучення клієнтів, імідж компанії, оптимізація та мінімізація витрат - все це пріоритетне завдання спеціалістів компанії. Якість обслуговування замовників в умовах жорсткої конкуренції стає все більш важливою. Оперативність і якість обслуговування формують думку про компанію і уявлення про її здібності, швидко і якісно вести справи з партнерами і клієнтами.