Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU / UA
Контакт-центр для збільшення прибутку і швидкого розвитку бізнесу в будь-якій точці світу

Компанія Cartli за 11 років на ринку перетворилася з новачка в лідера, завдяки зусиллям команди кращих спеціалістів у цій галузі.

Cartli - аутсорсинговий контактний центр, який займається інформуванням по голосовим каналам зв'язку і обробкою звернень в інтересах організації-замовника.

Компанія отримала міжнародний атестат відповідності інформаційної системи згідно стандартів безпеки, ISO / IEC 27001: 2005.

Сьогодні контакт-центр Cartli - це:

  • Кращі професіонали в області своєї справи.
  • Обробка в день більше 100 000 вхідних викликів, відмінний рівень задоволеності клієнтів, що досягає 90% в деяких проектах, а також високий рівень вирішення питань клієнтів з першого звернення, що наближається до 80% по ряду проектів.
  • Більше 50 клієнтів, в число яких входять українські та зарубіжні організації та підприємства, такі як «NOVUS», «Henkel», «Hyundai Corporation», «Viasat», ТРК «Еверест», «Воля», «Market.auto.ria.ua » і багато інших.

Якість обслуговування, утримання та залучення клієнтів, імідж компанії, оптимізація та мінімізація витрат - все це пріоритетне завдання спеціалістів компанії. Якість обслуговування замовників в умовах жорсткої конкуренції стає все більш важливою. Оперативність і якість обслуговування формують думку про компанію і уявлення про її здібності, швидко і якісно вести справи з партнерами і клієнтами.

Переваги call центру Cartli

Аутсорсинговий call центр Cartli веде проекти на різних мовах: російська, українська, німецька та англійська. Контакт-центр орієнтований на впровадження сучасних маркетингових технологій і пропонує високу якість ведення проектів, що є очевидною перевагою співпраці з компанією Сartli.

  • Значне скорочення витрат

    Не потрібно вкладень в організацію робочих місць, пошук і підготовку персоналу, витратні матеріали та інші статті витрат. Ви орендуєте штат операторів на необхідний час, користуючись повністю готовим «набором» для реалізації проекту.

  • Економія часу

    Контакт-центр Cartli працює 24 години на добу 7 днів на тиждень, забезпечуючи максимально швидкий результат роботи з незмінно високою якістю. Ефективність і грамотність - пріоритетні якості наших операторів.

  • Зручна оцінка результатів

    Контакт-центр Cartli дозволяє наочно оцінити результати маркетингової компанії і при необхідності вчасно скоригувати напрямок розвитку.

Запросити консультацію
З якою б конкретною проблемою Ви не зіткнулися, ми будемо раді надати Вам попередню зустріч і безкоштовну консультацію!

Cartli - контакт-центр індивідуальних рішень!