Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Тімбілдинг як ефективний інструмент в організації колл-центрів

Аутсорсинговий call-центр - один з найбільш ефективних інструментів, який дозволяє істотно підвищити рейтинги компанії замовника шляхом залучення нових клієнтів і напрацювання лояльних відносин з ними. Однак, щоб отримати максимальну результативність від впровадження подібного способу підвищення продуктивності, слід безперервно підвищувати кваліфікацію співробітників і модернізувати процес побудови розмов з потенційною аудиторією. Найбільш ефективною методикою вдосконалення функціонування колл-центрів по праву вважається тимбілдинг. Тімбілдинг як спосіб підвищити продуктивність компанії на сучасному ринку. На даний час існує безліч способів командоутворення, які дозволяють налагодити лояльні відносини між співробітниками, а значить і позитивно вплинути на продуктивність. Розділяють два основних напрямки тімбілдингу: Спрямовані на підвищення кваліфікації персоналу та керівників в області ІТ, вивчення інновацій та тенденцій сучасного ринку послуг, розвиток інтелектуальних і особистісних можливостей.Використання актуальних розробок для побудови продуктивних відносин з клієнтами шляхом застосування різних психологічних інструментів. До цієї групи входять тренінги з управління голосом, постанови фраз, і навіть мімікою і мовою тіла, що багато в чому сприяє оптимізації діяльності відділу телемаркетингу.Таким чином, слід зазначити, що тімбілдинг можна назвати одним з найефективніших способів підвищити продуктивність співробітників, підвищити їх кваліфікацію і розширити коло навичок з метою поліпшення якості роботи з потенційною аудиторією. Робота в команді забезпечує прагнення модернізувати власні функції для результативності корпорації в цілому.

Залиште відповідь