Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Телефонні дзвінки і месенджери: що ефективніше для телемаркетингу

Безперервний розвиток ІТ-ресурсів на сучасному ринку обумовлює поступовий догляд від такого інструменту підвищення результативності компанії і спілкування з клієнтами, як маркетинг, який здійснюється за допомогою телефонних дзвінків. В епоху актуалізації смартфонів і інших гаджетів, месенджери стали ефективним аналогом для інформування аудиторії споживачів про нові продукти, акції та іншої діяльності корпорацій. У цій статті розглянемо ключові переваги і недоліки кожного із запропонованих варіантів комунікації з покупцями.Переваги класичного телемаркетингу.Обробка дзвінків і заявок в телефонному режимі вважається найбільш звичним інструментом для підвищення рівня продажів. Подібна ситуація обумовлюється створенням ефекту важливості, що особливо приємно для клієнта і має в своєму розпорядженні його до подальшої розмови. Варто відзначити, що і послугу гарячої лінії неможливо уявити без використання телефонії. Більш того, подібний телемаркетинг дає можливість вловити настрій споживача, тим самим, підвищуючи продуктивність діалога.Недоліком такого способу може стати несвоєчасність дзвінка, яка визначає ефект подразника, що може тільки зіпсувати відносини з покупцем.Переваги месенджерів. Різноманітні додатки для текстового спілкування в даний час використовуються не тільки в розважальних цілях, але і в якості інструменту телемаркетингу. Такий спосіб спілкування з клієнтами набирає популярність через зручність використання, скорочення витрат фінансових і людських ресурсів, а також сучасними тенденціями ринку. Ще одним позитивним аспектом стала масовість, що дозволяє розширити аудиторію.Недоліком месенджерів стала можливість ігнорування клієнтом розсилок.

Залиште відповідь