Сигнальні фрази, що визначають готовність клієнта до покупки
Телемаркетинг - ціла наука, що вимагає особливої обізнаності в психологічних факторах спілкування з клієнтами. Оренда операторів повинна відбуватися з урахуванням їх базових знань в правилах спілкування з покупцями, а саме вміння вловлювати інтонацію і сигнали, які визначають лояльність до інформації і готовність придбати товар або послугу. У цій статті розглянемо основний перелік фраз, які визначають готовність споживача до покупки.Результативність можливості розпізнати сигнали про готовність до покупки.Компанія, в якій працюють співробітники, здатна розпізнати сигнали готовності до покупки, отримує наступні переваги: Контроль зміни емоційного ставлення до процесу придбання товару або послуги клієнта.Нівелювання ефекту «перегорання» покупця.В разі відмови з'являється можливість вивчити свої промахи і вдосконалити процес побудови розмови.Основні сигнали, що свідчать про готовність до покупки.Психологія спілкування з клієнтами розділяє вербальні і невербальні сигнали, які визначають готовність клієнта до придбання товару чи послуги. До невербальних відносяться: Мовчання - якщо споживач мовчить, це свідчить про його роздуми, про доцільність покупки або ж про неможливість щось заперечити у відповідь, що, в принципі, одне й те ж.Міміка клієнта, його жести (напів посмішка, нахил корпусу, кивання). Тим часом, слід враховувати, що даний фактор можна розпізнати лише при особистій зустрічі з покупцем.До вербальних чинників визначення готовності до покупки можна віднести такі фрази: Уточнення характеристик товару за допомогою специфічних питань про доставку, умови гарантії.Висловлення припущень про застосування в індивідуальних цілях .Вивчення дрібних деталей товару або послуги.
Залиште відповідь