Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA

Комплімент як спосіб збільшення рівня продажів

У світлі безперервного прагнення збільшення рівня продуктивності компанії, виникає безліч інструментів, які сприяють підвищенню рівня лояльності клієнта, що, тим самим, забезпечує максимальну результативність. Call-центр нерідко використовує психологічні прийоми з метою розташування до себе покупця. Одним з найбільш ефективних інструментів при розмові з клієнтом, який обумовлює рентабельність діалогу, по праву вважається комплімент.Правила побудови компліменту клієнту.Для того, щоб забезпечити належний результат, слід враховувати ключову методику розмови з покупцем і впровадження в нього компліменту. Існують основні принципи, які сприяють ефективності діалогу: Щирість. Навіть при телефонній розмові не рекомендується робити нещирий комплімент. Покупець відчує неладне (вимучені інтонації, натягнуту посмішку), що може тільки зіпсувати результат.Оригінальність. Шаблонні фрази не можна використовувати в діалозі, адже кожен покупець вимагає особливого ставлення до себе і не терпить стандартності.Конкретність. У маніпулятивних цілях не варто «розпливатися думкою по древу», а переважно використовувати особистісні якості покупця для вираження власного захоплення.Оцінка якостей і особливостей покупця неприпустима в ділових розмовах, особливо це стосується потенційних продажів. Краще висловити особисте ставлення по відношенню до клієнта. Варто віддавати перевагу непрямим, а не прямо побудованим компліментам.Основні приклади компліментів клієнту: Компліменти діловим якостям (ввічливість, пунктуальність, професіоналізм, обізнаність, досвід). Компліменти на запереченні ( «Не знаючи правил, ви інтуїтивно розбираєтеся в особливостях»). Порівняльний комплімент.

Залиште відповідь