Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA
Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Проект «Підтримка клієнтів приватної юридичної практики в США»

Задача:

  • віртуальний секретар для юридичної практики в Нью Йорку;
  • повний супровід клієнта з моменту першого дзвінка до останнього фізичного візиту до юриста;
  • консультація по документам, вартості, запису на прийом, веденню графіків і клієнтської бази.

Специфіка проекту: сфера надання юридичних послуг. У США тільки адвокат має право проводити будь-яку консультацію для свого клієнта. Більше 6 років два співробітника з нашого боку віддалено виконують обов'язки секретаря з функцією повної первинної консультації до запису на прийом. Режим роботи підлаштований під режим міста.

Оператори живуть за часовим поясом Америки, консультації проводяться виключно англійською мовою.

Основные задачи сотрудников Call-центра Cartli:

  • формування та ведення бази клієнтів;
  • первинний аналіз ситуації для виявлення і фіксації категорії звернення;
  • надання клієнту максимально точної інформації зі збору необхідних документів до моменту фактичної зустрічі з адвокатом;
  • інформування про орієнтовну вартість послуг;
  • ведення статистики категорій звернень, фіксація підсумків;
  • повна підтримка кожного клієнта в телефонному режимі.

Процес підготовки і реалізація проекту:

  • Пошук і відбір операторів з юридичною освітою і знанням англійської мови.
  • Тестування рівня кваліфікації операторів.
  • Формування бази знань під даний проект з подальшим навчанням і тестуванням.
  • Підписання документів про конфіденційність інформації з кожним учасником реалізації проекту.
  • Технічна частина, особлива увага до захисту інформації та баз від несанкціонованого доступу.
  • Запуск, розширення спектра послуг в процесі роботи.

Який результат отримав замовник?

  • Фіксація кожного звернення, коректний розподіл за категоріями.
  • Повна первинна консультація клієнта, коректна підготовка до зустрічі з адвокатом.
  • Ведення графіків зустрічей, коректне планування і нагадування клієнтам і співробітникам офісу замовника про завдання на поточний день.
  • Швидкий і ефективний обмін інформацією, повна консультаційна підтримка кожного клієнта на всіх етапах співпраці з адвокатом.
  • Постійне розширення клієнтської бази, її ведення та актуалізація.

Залиште відповідь