Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU / UA
Проект

Проект "Магазин косметики і парфумерії «БОМОНД»

Задачі:

  • прийом і обробка вхідних дзвінків;
  • оформлення замовлень;
  • консультація споживача по асортименту, допомога у виборі покупки;
  • інформування про акції, знижки, програми лояльності;
  • супровід клієнта від першого дзвінка до отримання замовлення.

Специфіка проекту:

  • робота в основному з жіночою аудиторією;
  • компетенція в сфері парфумерії та косметики з необхідністю швидко орієнтуватися в асортименті, підбирати і рекомендувати аналоги.

В основі задачі:

  • швидкість і ефективність обробки кожного дзвінка і замовлення;
  • збереження і підвищення лояльності споживачів до магазину;
  • підтримка та підвищення якості обслуговування, яка відповідає широковідомій мережі магазинів БОМОНД.

«БОМОНД» — мережа магазинів косметики та парфумерії для жінок і чоловіків. У магазинах роздрібної торгівлі та каталозі інтернет-магазину представлені аромати, продукція по догляду за тілом і аксесуари відомих світових брендів.

Процес підготовки і реалізація проекту:

  • Отримання інформаційних матеріалів, аналітика і структурування для внесення на онлайн-платформу КЦ.
  • Підбір, навчання і тестування операторів.
  • Технічна частина - налаштування телефонії, запис і встановлення необхідних IVR, реалізація повного онлайн-доступу до 100% записів розмов для замовника.
  • Реалізація підтримки абонентів замовника 24/7 від моменту першого дзвінка до отримання замовлення.
  • Відпрацювання алгоритму швидкого інформування замовника про недопрацювання з боку співробітників БОМОНД, кур'єрської служби, співробітників складу.
  • Організація зворотного зв'язку для клієнтів по кожному питанню, що надійшло.

Який результат отримав замовник:

  • Швидка і якісна обробка кожного дзвінка, скорочення часу розмови з клієнтом з допомогою наявної структурованої інформації та алгоритму роботи з нею.
  • Підтримка 24/7, швидка обробка замовлень, менторинг клієнта на всіх етапах взаємодії.
  • Фіксація виникаючих недоопрацювань, швидке інформування.
  • Збереження і підвищення рівня обслуговування клієнтів компанії.

Залиште відповідь