Задачі:
- прийом і обробка вхідних дзвінків;
- оформлення замовлень;
- консультація споживача по асортименту, допомога у виборі покупки;
- інформування про акції, знижки, програми лояльності;
- супровід клієнта від першого дзвінка до отримання замовлення.
Специфіка проекту:
- робота в основному з жіночою аудиторією;
- компетенція в сфері парфумерії та косметики з необхідністю швидко орієнтуватися в асортименті, підбирати і рекомендувати аналоги.
В основі задачі:
- швидкість і ефективність обробки кожного дзвінка і замовлення;
- збереження і підвищення лояльності споживачів до магазину;
- підтримка та підвищення якості обслуговування, яка відповідає широковідомій мережі магазинів БОМОНД.
«БОМОНД» — мережа магазинів косметики та парфумерії для жінок і чоловіків. У магазинах роздрібної торгівлі та каталозі інтернет-магазину представлені аромати, продукція по догляду за тілом і аксесуари відомих світових брендів.
Процес підготовки і реалізація проекту:
- Отримання інформаційних матеріалів, аналітика і структурування для внесення на онлайн-платформу КЦ.
- Підбір, навчання і тестування операторів.
- Технічна частина - налаштування телефонії, запис і встановлення необхідних IVR, реалізація повного онлайн-доступу до 100% записів розмов для замовника.
- Реалізація підтримки абонентів замовника 24/7 від моменту першого дзвінка до отримання замовлення.
- Відпрацювання алгоритму швидкого інформування замовника про недопрацювання з боку співробітників БОМОНД, кур'єрської служби, співробітників складу.
- Організація зворотного зв'язку для клієнтів по кожному питанню, що надійшло.
Який результат отримав замовник:
- Швидка і якісна обробка кожного дзвінка, скорочення часу розмови з клієнтом з допомогою наявної структурованої інформації та алгоритму роботи з нею.
- Підтримка 24/7, швидка обробка замовлень, менторинг клієнта на всіх етапах взаємодії.
- Фіксація виникаючих недоопрацювань, швидке інформування.
- Збереження і підвищення рівня обслуговування клієнтів компанії.
Залиште відповідь