Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU / UA
Проект «IFin - сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»

Проект «IFin - сервіс для ведення електронної бухгалтерської звітності, отримання та поновлення ключів ЕЦП онлайн»

Задача:

  • підтримка користувачів безкоштовної і платної версії сервісу 24/7 по двох напрямах - техсаппорт (консультація щодо використання поєднаного з сервісом ПО / браузерів, тестування можливих збоїв в роботі), консультація - пояснення нюансів використання і роботи;
  • допомога і підтримка при формуванні документації;
  • консультація по термінах здачі обов'язкової звітності в державні органи.

Специфіка проекту: сфера послуг бухгалтерії, необхідність наявності персоналу, компетентного в сферах звітності в державні органи:

  • Державна фіскальна служба України;
  • Державна служба статистики України;
  • Державна казначейська служба України;
  • Фонд соціального страхування;
  • Пенсійний фонд України.

Процес підготовки і реалізація проекту:

  • Набір співробітників з економічною освітою і / або досвідом роботи в даній сфері.
  • Внутрішнє тестування рівня знань на предмет відповідності даним проектом.
  • Формування інформаційної бази для операторів, навчання і тестування по готовності до роботи.
  • Технічна частина - інтеграція телефонії і доступу до сервісу для співробітників Cartli, диференціація рівнів доступу для консультантів і операторів техпідтримки.
  • Запуск, коригування роботи в процесі виникнення додаткових нюансів, вимог абонентів і компанії-замовника.

Який результат отримав замовник?

  • Обробку 100% вхідного трафіку в умовах непрогнозованого і неконтрольованого підвищення кількості звернень абонентів.
  • Розвантаження відділу технічної підтримки компанії замовника, повне обслуговування абонентів 1 лінії техпідтримки співробітниками Cartli, переклад на техсаппорт замовника виключно складних технічних питань, які потребують внутрішнього адміністрування.
  • Покрокове супровід нових користувачів від моменту першої реєстрації в системі на всіх етапах використання продукту.
  • Підвищення кількості користувачів платної версії сервісу шляхом грамотної презентації її переваг в порівнянні з безкоштовною.
  • Підтримка і підвищення рівня довіри до сервісу, підвищення впізнаваності сервісу IFin для існуючої і потенційної цільової аудиторії компанії-замовника.

Залиште відповідь