Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU / UA
Туроператорам

Ваша конкурентна перевага прямо залежить від безлічі факторів, серед них такий, як цілодобовий доступ клієнтів вашої компанії для необхідної їм інформації. Тому зайнята лінія - розкіш недопустима!

Колл-центр Cartli для надання послуг застосовує виключно сучасні технології та обладнання. Тому жоден вхідний, від ваших партнерів і клієнтів, дзвінок не буде пропущений.

Без затримок і зривів центр обробки дзвінків для туроператорів, впорається з великою кількістю дзвінків. Що призведе до збільшення кількості продажів турів. А за допомогою таких інструментів, як віртуальний офіс, інфолінія, гаряча лінія 8-800 та post call, ви отримаєте можливість для чіткого аналізу всіх проведених рекламних акцій і бізнес-процесів.

Переваги впровадження контакт-центру:

Готове рішення для страхових і банківських структур представлено на схемах:

Коли клієнт хоче дізнатися інформацію про бронювання турів, про їх вартості, про актуальні та гарячі пропозиції і про багато іншого, він робить дзвінок на єдиний номер туроператора. За допомогою sip-телефонії цей дзвінок потрапляє в Вашу систему CRM, відбувається маршрутизація дзвінка на вільного оператора і також йому виводиться анкета, з усіма даними про абонента клієнта. Протягом розмови з клієнтом, оператор заповнює анкету, вносячи в неї всю отриману інформацію, збереження якої відбувається саме у Вашій CRM-системі.

Дзвінок від клієнта, який підведений до замовлення або який готовий здійснити замовлення, оператор перенаправляє на цільову групу партнерів компанії-замовника. Найчастіше ці групи сегментируются за пріоритетністю або місцезнаходженням співпраці. Вхідний дзвінок одночасно надходить на всі партнерські номера зазначеної групи. Партнер, який першим підняв трубку, і буде обробляти надійшовше від клієнта замовлення.

Переадресація дзвінків найчастіше відбувається за допомогою sip-телефонії, а це дає можливість економити на вихідного зв'язку. Якщо вихідний набір йде від конференц-колла, то до витрат обслуговування потрібно враховувати і вартість вихідних дзвінків.

Також, серед туроператорів, не менш затребуваними послугами вважаються: