Ваша конкурентна перевага прямо залежить від безлічі факторів, серед них такий, як цілодобовий доступ клієнтів вашої компанії для необхідної їм інформації. Тому зайнята лінія - розкіш недопустима!
Колл-центр Cartli для надання послуг застосовує виключно сучасні технології та обладнання. Тому жоден вхідний, від ваших партнерів і клієнтів, дзвінок не буде пропущений.
Без затримок і зривів центр обробки дзвінків для туроператорів, впорається з великою кількістю дзвінків. Що призведе до збільшення кількості продажів турів. А за допомогою таких інструментів, як віртуальний офіс, інфолінія, гаряча лінія 8-800 та post call, ви отримаєте можливість для чіткого аналізу всіх проведених рекламних акцій і бізнес-процесів.
Переваги впровадження контакт-центру:
- Контроль якості сервісного обслуговування;
- Запис розмов дасть можливість ефективно вирішувати виникаючі конфліктні ситуації з партнерами і туристами;
- Впровадження системи СRM, для централізованого зберігання даних про клієнтів;
- Підтримка звернень в режимі 24/7/365, що гарантує відсутність втрати клієнтів;
- Лояльна цінова політика;
- Організація віртуального номера;
- Розбірлива і грамотна мова операторів call-центру.
Готове рішення для страхових і банківських структур представлено на схемах:

Коли клієнт хоче дізнатися інформацію про бронювання турів, про їх вартості, про актуальні та гарячі пропозиції і про багато іншого, він робить дзвінок на єдиний номер туроператора. За допомогою sip-телефонії цей дзвінок потрапляє в Вашу систему CRM, відбувається маршрутизація дзвінка на вільного оператора і також йому виводиться анкета, з усіма даними про абонента клієнта. Протягом розмови з клієнтом, оператор заповнює анкету, вносячи в неї всю отриману інформацію, збереження якої відбувається саме у Вашій CRM-системі.
Дзвінок від клієнта, який підведений до замовлення або який готовий здійснити замовлення, оператор перенаправляє на цільову групу партнерів компанії-замовника. Найчастіше ці групи сегментируются за пріоритетністю або місцезнаходженням співпраці. Вхідний дзвінок одночасно надходить на всі партнерські номера зазначеної групи. Партнер, який першим підняв трубку, і буде обробляти надійшовше від клієнта замовлення.
Переадресація дзвінків найчастіше відбувається за допомогою sip-телефонії, а це дає можливість економити на вихідного зв'язку. Якщо вихідний набір йде від конференц-колла, то до витрат обслуговування потрібно враховувати і вартість вихідних дзвінків.