Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU / UA
Службам доставки

Всі служби доставки - чи то адресна, то чи кур'єрська або доставка центру видачі мають величезну кількість телефонних звернень. Це вхідні і вихідні дзвінки. З урахуванням специфіки бізнесу, вихідні дзвінки значно домінують над вхідними.

Ні для кого з гравців бізнесу доставки не секрет, що набагато дешевше зателефонувати пару раз клієнту, ніж відправити кур'єра не на ту адресу - такі помилки ведуть за собою додаткові витрати, які пов'язані зі збільшенням транспортних витрат, а також з терміном зберігання посилки на складі перевізника.

Це основна причина, по якій бізнес-процеси всіх служб доставки не можуть обійтися без call-центру, як підрозділи компанії. Адже щодня необхідно:

Яку користь ми можемо принести службам доставки?

Яка наша пропозиція?

Ми пропонуємо комплексне технологічне рішення, схематично реалізувати яке можна в такий спосіб:

Відправник надає дані службі доставки, яка має обмін даними між системою CRM замовника і системою CRM колл-центру. Обмін відбувається в режимі реального часу за допомогою спеціального API. Завдяки чому обмін даними миттєвий.

Таким чином, колл-центр без будь-яких затримок отримує дані від делівері-компанії про те, кого потрібно продзвонити (списки обдзвону), а в делівері-компанію від контакт-центру надходить інформація про результати обдзвону. І надходить дана інформація відразу ж після закінчення дзвінка оператором колл-центру.

У самому колл-центрі схема має такий вигляд: CRM-система call-центру виробляє динамічне формування списків обдзвону, при цьому йде жорстка прив'язка до певної анкети. Відбувається це з урахуванням раніше узгоджених обмежень і пріоритетів. Серед них такі, як періодичність і кількість спроб дозвону, часовий пояс, терміни закінчення проекту, пріоритетність клієнта / проекту / компанії.

Після цього програма PBX, відповідно до сформованого списку під управлінням модуля інтелектуального набору (автоматичного), здійснює дзвінки абонентам і до них підключає операторів контакт центру. Далі PBX робить реверс дзвінка в CRM систему, а оператори call-центру, в режимі розмови, вносять інформацію в автоматично підняту системою CRM анкету.

При використанні інтелектуального набору оператор має можливість отримати вже здійснене з'єднання з клієнтом і йому немає потреби витрачати час на недозвін. А це позитивно позначається на відсотку завантаженості оператора в комунікації.

При недозвоне, оператор не принимает участия в обмене данными между CRM-системами и PBX. А это дает возможность значительно эффективнее управлять рабочим временем операторов, а значит и затратами на персонал.