Зв'язатися з відділом продажів:

0 (800) 212-207 [email protected]
RU UA
Дистриб'юторам

Зворотній зв'язок з клієнтами - пріоритетна складова при організації продажів в дистриб'юторстві, виробництві та в сфері надання послуг. Що стосується репутації вашої компанії, то вона буде виключно позитивною лише в тому випадку, якщо в ній буде професійна, грамотно налаштована телефонна підтримка клієнтів. Саме тому впровадження комплексного рішення для дистриб'юторів вкрай важливо. З ним компанія отримує можливість своєчасно сповіщати споживачів про час доставки товарів, а також (в разі виникнення такої необхідності) про умови їх повернення, інформувати про нові акції, заборгованість та інше.

Які ж причини для початку роботи з колл-центром Cartli?

Комплекс послуг колл-центру для дистриб'юторів розроблявся з метою, щоб гарантувати замовнику створення спеціалізованої структури активних продажів, для розвитку дилерської мережі та для оптимізування бізнес-процесів.

На схемі представлена ​​реалізація готового рішення для дистриб'юторів при співробітництві з колл центром Cartli:

Клієнт звертається до Вас з тим, щоб отримати інформацію від представників дистриб'юторів послуг або продукції. Через sip-телефонію дзвінок направляється в програми PBX і CRM системи колл центру. Далі відбувається маршрутизація даного дзвінка вільному оператору і паралельно з цим піднімається анкета цього клієнта. В процесі розмови оператор надає всю необхідну клієнтові інформацію і вносить її в анкету.

Якщо виникає необхідність у вирішенні проблеми клієнта та уточнення даних, то оператор формує завдання в тікетовой системі і відправляє його на представника компанії-замовника, який уповноважений давати відповіді на запити колл-центру і вести комунікацію.

Залежно від того, яка тікетовая система використовується, менеджер отримує повідомлення в таких формах: смс-повідомлення, push-повідомлення, повідомлення на електронну пошту або в обраний месенджер. Відповіді на запити менеджер також вносить в тікетовую систему.

Чи не закриті тікети оператори моніторять щодня. І коли відбувається відповідь на тікет, отримана інформація ними вноситься в анкету клієнта. Завдяки цьому оператор, який обробляє повторний дзвінок клієнта, має можливість без зволікання проінформувати клієнта про рішення актуального для нього питання.

Нерідко компанії-замовники виводять в пріоритети певний тип запитів. Інформацію по ним клієнтам потрібно донести в першу чергу. І якщо оператор отримує відповідний тікет на такого роду запит, то він, в ручному режимі, здійснює дзвінок до клієнта та інформує його по заданому питанню. Такий елемент сервісу має істотний вплив на збільшення лояльності до компанії, вказуючи споживачу на його цінність і турботу про нього.

Більшість великих і середніх дистриб'юторів пильно стежать за рівнем якості обслуговування. А це веде до того, що велика частина потенційних клієнтів вибирають саме їх. Один з основних інструментів моніторингу - контроль роботи менеджерів.

Відбувається це так:

Для роботи з тікетовою системою встановлюються контрольні стандарти обслуговування. Серед них кількість відповідей на тікет або часовий проміжок. При порушенні цих стандартів, оператори колл-центру пересилають запит вищестоящому менеджменту. Наприклад, якщо протягом трьох робочих днів на тікет, відправлений оператором, не була дана відповідь, то про це моментально оповіщається керівництво, яке вже оцінює причини, за якими були порушені стандарти обслуговування.

У нинішній сучасності, компанії все чіткіше усвідомлюють ефективність єдиного центру комунікації з клієнтами. Тому, чимала кількість дистриб'юторів на колл-центри передають не тільки обробку вхідних дзвінків, а й переадресовують письмові повідомлення для їх обробки. Скани книжок скарг / пропозицій або електронні листи проходять ручну обробку оператором у вигляді листа-відповіді (вихідним викликом). Якщо є необхідність, то в тікетовую систему вноситься інформація, з позначкою про канали запиту.

Для більш ефективної роботи рекомендується використовувати і такі послуги як: